משפט

מלחמת חרבות ברזל: ועדת החקיקה אישרה - חוק המאבק בטרור יורחב

ועדת השרים לחקיקה אישרה: חוק המאבק בטרור יורחב וכעת מדינת ישראל תוכל להכריז על פעילי טרור יחידים 
מערכת ice |  1
יואב גלנט (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
ועדת השרים לחקיקה אישרה כי חוק המאבק בטרור יורחב וכעת מדינת ישראל תוכל להכריז על פעילי טרור יחידים. במסגרת המאבק בטרור והמלחמה נגד ארגון החמאס, יתוקן חוק המאבק בטרור, כך שיתאפשר לשר הביטחון להכריז על פעיל טרור. זאת, בשונה מהמצב הנוכחי בו ניתן להכריז רק על ארגוני טרור.
מטרתו העיקרית של התיקון, היא לפגוע בדרכי המימון של פעילי הטרור בארגונים השונים, ובארגון החמאס בפרט, המתבססות ברובן על חלפנות כספים של פעילי טרור ברחבי המזרח התיכון.
תיקון החוק יחזק את האמצעים המנהליים שניתן להפעיל נגד ארגוני הטרור ופעילי הטרור, ויאפשר סיכול יעיל יותר של ערוצי גיוס, מימון והעברת כספים למטרות טרור. הטלת סנקציות  פיננסיות על ארגוני טרור ופעילי טרור הוכחה כיעילה ואפקטיבית, כחלק מהמאבק של המטה ללוחמה כלכלית בטרור במשרד הביטחון.
כזכור, במקביל פועלת הפרקליטות על מנת למגר את התופעה של תמיכה ועידוד טרור בקרב אזרחי ישראל. במסגרת המהלך מאות אזרחים נעצרו ונחקרו בחשד לכך ועשרות כתבי אישום הוגשו על ידי הפרקליטות ובתמיכת היועצת המשפטית לממשלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עונש מוות למחבלים
    דב 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין שהעם רוצה חקיקה של עונש מוות למחבלי החמאס שבכלא הישראלי. לא יתכן שמחבל שפרץ למדינה לא שלו לבית לא שלו אנס ילדות רצח אותן ואת משפחותיהן שרף את בייתם ורכושם. ירצה מאסר בכלא. חלאות שכאלו חייבים לעמוד מול כיתת יורים ולהיכנס לבית הסהר התמידי של דיאבלו. אני גם מאמין שיהיו לא מעט שיבצעו את הגזר דין הזה בנפש חפצה. זהו צדק היסטורי כנגד פשעים נגד האנודות והגת הדמית בפרט.
    סגור