משפט

הזמר האהוב מסתבך: האם הבטיח קידום לזמרת בתמורה למין?

הזמר ג'ייסון דרולו נתבע השבוע בידי זמרת צעירה שטוענת כי הוא דרש ממנה יחסי מין בתמורה לקידום הקריירה שלה. המקרה נוסף היא מתארת כי הוא שידל אותה לשתות כמות גדולה של אלכוהול והפעיל עליה לחץ רב אחרי שסירבה
מערכת ice | 
ג'ייסון דרולו (צילום Angelo Garavito ויקיפדיה)
הזמר ג'ייסון דרולו מסתבך ובענק. הזמרת אמזה גיבסון תבעה לאחרונה את הזמר בטענה שהבטיח לה חוזה בחברת תקליטים אם תסכים לקיים איתו יחסי מין. 
לפי פרסום בניו יורק פוסט, גיבסון עברה עם שתי אחיותיה ללוס אנג'לס בשנת 2008 כדי לקדם את הקריירה המוזיקלית שלה. לאחר שהאחיות פרשו, גיבסון לא ויתרה והמשיכה לקדם את חלומה.
בכתב התביעה שהוגש, גיבסון טוענת שדרולו ביטל את הצעתו לסדר לה עסקת קידום, לאחר שהיא סירבה לבקשות שלו. עוד היא מספרת שהצעותיו הבלתי נאותות של הזמר גרמו לה נזק. "יש לי חרדות, ואני בטראומה. התמודדתי עם תנאי עבודה לא אנושיים... אני בשלב הזה שבו חזרתי לנקודת ההתחלה ונותרתי ללא דבר", היא אמרה ל-NBC.
עוד מתואר בכתב התביעה כי הזמרת הייתה חתומה על חוזה שדרש ממנה להקליט שיר עם דרולו ולהפיק מספר שירים בתוך ארבעה חודשים, ואלבום שלם בתוך חצי שנה. ואכן, הזמרת החלה לעבוד מול דרולו על הפקת השירים. במקביל לכך היא טוענת כי דרולו החל להזמין אותה לארוחות ערב במועדונים, ודחק בה לשתות אלכוהול במהלך המפגשים המקצועיים ביניהם. 
באחת הפעמים היא הסכימה לכך, ולטענתה הוא השקה אותה בכמות עצומה של אלכוהול. אף שהיא אמרה לו שהיא לא נהנית משתיית משקאות חריפים, הוא לא הקשיב והמשיך לדחוק בה ולהפעיל עליה לחץ. 
מספר חודשים לאחר מכן הזמרת הייתה אמורה לטוס למשרדי חברת התקליטים כדי לסגור את הפרטים האחרונים בחוזה שלה, אך דרולו דרש שתצרף אליהם אישה בשם רוזה. בעת הפגישה דרולו קידם לכאורה רק את המוזיקה של רוזה, וזו האחרונה רמזה בפניה שהיא מקיימת יחסי מין עם דרולו. 
לאחר שהזמרת התעמתה בנושא עם הזמר, הוא לכאורה נכנס להתקף זעם והחל לחבוט בריהוט סביבו. לדבריה, נציגים מחברת ההקלטות טענו בפניה כי הם רוצים בהצלחתה, אך כי לא ניתן לומר את אותו הדבר לגביי דרולו. בספטמבר 2022 חברת התקליטים ביטלה את החוזה מול הזמרת.
עורך דינה של גיבסון טוען כי דרולו הפר חוזה, איים ודרש הטבות מיניות בניגוד לחוק. הזמר הנתבע טרם הגיב לכתב התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה