משפט

דיסני מסתבכת בתביעה מחרידה על אונס: "ידעו על המעשים"

השחקנית הבריטית ג'וליה אורמונד, הגישה תביעה חדשה נגד הארווי ויינשטיין בגין תקיפה מינית חמורה, ותובעת גם את סוכנות השחקנים CAA, את חברת מיראמקס ואת דיסני, בטענה שהם ידעו על כל מעשיו אך הזהירו אותה לא להתלונן עליו
מערכת ice | 
דיסני מסתבכת בתביעה (צילום shutterstock, טוויטר/ הארווי ויינשטיין)
מפיק העל לשעבר הארווי ויינשטין, עמד לאחד המשפטים הגדולים והמסעירים ביותר בתולדות ארצות הברית, אחרי תלונות רבות מצד שחקניות שעבד עמן על מעשי אונס. הארווי ויינשטיין הורשע ונגזרו עליו 23 שנה, אך הסיפור המחריד הזה ממש לא נגמר.
אתמול (רביעי) דווח ב"וראיטי" כי השחקנית הבריטית ג'וליה אורמונד, הגישה תביעה חדשה נגד הארווי ויינשטיין בגין תקיפה מינית. בנוסף לכך, תובעת השחקנית את סוכנות השחקנים CAA, את חברת מיראמקס שהוקמה על ידי ויינשטיין עצמו ואת תאגיד העל דיסני, שרכש את חברת מיראמקס מוויינשטיין.
 
השחקנית האהובה טוענת כי באמצע שנות ה-90 היא נפגשה עם המפיק לארוחה, שהסתיימה לטענתה בחרדה ואימה גדולה, אחרי שוויינשטיין עלה על השולחן לטענתה, ביקש ממנה לעסות אותו, אונן מולה ואף הכריח אותה לבצע בו מין אוראלי.
עוד טוענת כי לאחר המקרה היא דיווחה על כך לסוכנים מטעם סוכנות CAA, אולם הם הזהירו אותה לא להתלונן עליו. בתביעה שהוגשה נכתב בין היתר כי "האנשים ב-CAA שייצגו את אורמונד ידעו על ויינשטיין, וכך גם מעסיקיו במיראמקס ודיסני. הן לא הזהירו את אורמונד שלוויינשטיין יש היסטוריה של תקיפת נשים, בגלל שהוא היה חשוב מדי, חזק מדי, והרוויח עבורם יותר מדי כסף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה