משפט

טייס על הכביש: רוכב אופנוע נתפס במהירות של 202 קמ"ש

רוכב אופנוע תושב מזרח ירושלים, נהג חדש בן 19 בלבד, נתפס נוהג במהירות חריגה של 202 קמ"ש. הוא עוכב לחקירה ורישיונו נפסל ל-30 יום
מערכת ice |  1
משטרת התנועה (צילום דוברות המשטרה)
במהלך פעילות של שוטרי משטרת התנועה הארצית בגזרת ירושלים בכביש 1, סמוך למחלף שורש, נקלט במכשיר למדידת מהירות רוכב אופנוע הנע במהירות מופרזת של 202 קמ"ש (במקום 90 קמ"ש). הנהג החל במנוסה תוך חציית רמזור אדום, ולאחר מרדף קצר אחריו נעצר.
הסתבר שהנהג, תושב מזרח ירושלים בן 19, הוא נהג חדש. הוא עוכב לחקירה ונשלח למעצר בית, ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום. רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים.

רק לפני שבוע וחצי דווח על מקרה חמור אחר, בו נהג תושב אום אל פאחם נעצר ע"י שוטרי משטרת התנועה הארצית בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים – לאחר שנסע במהירות של לא פחות מ-206 קמ"ש. הנהג (30), נעצר ונכלא ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום חמור בגין העבירה מסכנת החיים שביצע. גם רישיון הנהיגה של נהג זה נפסל ל-30 ימים.

צילום: דוברות המשטרה
היום פורסם עוד כי שוטרי אגף התנועה רשמו במהלך השבוע החולף לא פחות מ-8,241 דו"חות במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, ובעיקר עבירות המהוות גורם לתאונות דרכים. 
פירוט עיקרי העבירות שנאכפו בשבוע החולף: 1,014 דוחו"ת נרשמו בגין נהיגה במהירות מופרזת. הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. 1,833 דוחו"ת נרשמו בגין שימוש בטלפון נייד. בנוסף, 679 דוחו"ת נרשמו בגין עבירות בצומת. 69 נהגים נתפסו בשכרות אלכוהול/סמים. 16 נהגים נתפסו נוהגים בזמן פסילה.
לצד כל אלה, גם 136 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים והועברו למגרש אחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם. על פי הנותנים שבידי המשטרה מתחילת השנה נהרגו 274 בני-אדם בתאונות דרכים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה בגלל שהוא נהג חדש
    א 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת הסיבה שהוא רכב כל כך לאט תנסו 310 קמ"ש ורוכבי אופנוע לא מסכנים אף אחד אם כבר הנהגים הטיפשים שנוסעים 60 קמ"ש בנתיב השמאלי שהוא נתיב עקיפה גורמים לכל התאונות חוצפה לעצור מישהו על מהירות משטרה משועממת כמובן שכיום עם מערכת נשר אי אפשר ליסוע לאף מקום מעל 90 קמ"ש עדיף כבר סוס ועגלה פחות עלויות לחלפים דלק וטסט
    סגור