משפט

כך פקידה בבית משפט הצליחה לגנוב חצי מיליון דולר

פקידת בית משפט גנבה במשך עשור כחצי מיליון דולר ונחשפה לאחר בדיקת ביקורת שגרתית. כעת לאחר שהודתה במעשה והחזירה כ-69.5 אלף דולר היא עתידה לקבל עונש מקל
מערכת ice |  2
בית משפט (צילום unsplash)
פקידת בית משפט מברוקלין הצליחה להפתיע את המערכת אחרי שהתגלה בבדיקה שגרתית כי גנבה במשך עשור סכום של כ-473 אלף דולר מבית המשפט. לורי ארגירו-דה פיאטרו (56) הודתה לאחרונה במעשה, אך רק לאחר שהחזירה כ-.69.5 אלף דולר, היקף הגניבה האמיתית התגלה.
הפקידה עבדה במחלקת הכספים בבית המשפט כ-37 שנים, וכאמור בבדיקת ביקורת רגילה התגלה כי ביצעה מספר עסקאות שדרכן הצליחה להעביר כסף לחשבונה הפרטי. העסקאות נעשו לאורך עשור והדבר אפשר לה לכאורה לרכוש בית בעל שלושה חדרים באזור ריצ'מונד בשווי 407 אלף דולר.
תחילה העובדת טענה בבית המשפט שאינה אשמה, אך בתחילת החודש היא שינתה את עמדתה והודתה במעשה. כמו כן, היא כאמור החזירה כ-69.5 אלף דולר למערכת בתי המשפט, כך על פי רישומי בית המשפט שנמסרו לניו יורק פוסט. עם זאת, זמן קצר לאחר מכן התובעים בתיק חשפו כי בפועל הפקידה לשעבר גנבה כספים בהיקף רב יותר.
כעת התובעים דרשו עונש של שישה חודשי מאסר, וחמש שנים על תנאי. לצד זאת, הם ידרשו את השבת כלל הכספים דרך תביעה אזרחית, גם אם משמעות הדבר היא עיכול כספי הפנסיה שלה.
עם זאת, לפי רישומי בית המשפט, השופט בתיק צפוי להקל בעונשה והסביר כי "אין לך היסטוריה פלילית ואת מוכנה להודות באשמה בשלב מוקדם ובכך לקחת אחריות". גזר דינה צפוי להיקבע בשבוע הבא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיקול כספים לא עיכול (ל"ת)
    לי 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העבירה את הכספים למערכת העיכול שלה... אז עיכול מתאים (ל"ת)
    רואה חשבון כספי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור