תקשורת ומדיה

רביב דרוקר נגד בית המשפט: "נזרקו לפח, מצב אבסורדי"

מגיש 'אזור בחירה' של חדשות 13, רביב דרוקר, במתקפה חריפה נגד בית המשפט בעקבות החלטות מנוגדות של מערכת המשפט בנוגע ללינץ' בבת ים: "השוטרים נחקרו ממושכות למה לא בדקו אם לא היה מדובר בפיגוע, עדי ראייה נחקרו ארוכות על ההיתכנות לפיגוע, כל ההודעות לפני כן שקראו ללינץ' נזרקו לפח. ייתכן מצב אבסורדי ששני בתי משפט יקבעו עובדות שונות לגבי אותו אירוע"
תום נחום | 
רביב דרוקר (צילום רשת 13)
מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13רביב דרוקר, חגג אמש (רביעי) ניצחון אישי בבית המשפט, כאשר הקמפיין אותו הוא מוביל בנסיון להשיג צדק בבית המשפט לסעיד מוסא, קורבן הלינץ' בבת ים, רשם צעד גדול קדימה, כאשר דרוקר התייחס לנושא ובירך על ההחלטה, תוך שהוא ממשיך לעקוץ את מערכת אכיפת החוק. עם זאת, לאחר מכן, בדיון אחר בבית המשפט, נרשמה החלטה מנוגדת לזו הראשונה, מה שגרם לדרוקר לתקוף את בית המשפט.
תחילה, דרוקר כתב כך: "מערכת אכיפת החוק מצצה את דמו של סעיד מוסא, קורבן הלינץ' בבת ים, התירה חקירה אכזרית ומיותרת שלו על דוכן העדים, אבל הבוקר שופטת ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, גיליה רביד, מקבלת את טיעוני הפרקליטות (הפרקליטה עופרה קרמני), מרשיעה את אחד הנאשמים (כן, רק עכשיו), נתנאל בנימין, מכירה בניסיון הרצח כמעשה טרור וקובעת שהיה מניע גזעני. סוף סוף קצת צדק לסעיד, נקווה שזה יתבטא גם בגזר הדין".
 
בהמשך, דרוקר העלה ציוץ נוסף בנושא, אם כי בנימה אחרת לחלוטין: "העניין המדהים הוא שבאולם אחר של ביהמ"ש נמשך המשפט של 7 נאשמים אחרים באותו אירוע לינץ', אבל בעוד שהרכב השופטים בראשות גיליה רביד קבע שלא היה שום פיגוע והנאשם לא חשב לרגע שמדובר בפיגוע, השופטת שרית זמיר מנהלת משפט אחר לחלוטין, כאילו מדובר באירוע אחר, השוטרים נחקרו ממושכות למה לא בדקו אם לא היה מדובר בפיגוע, עדי ראייה נחקרו ארוכות על ההיתכנות לפיגוע, כל ההודעות לפני כן שקראו ללינץ' נזרקו לפח. ייתכן מצב אבסורדי ששני בתי משפט יקבעו עובדות שונות לגבי אותו אירוע".
 
כל זאת עשרה חודשים אחרי שדרוקר העלה טענות קשות נגד הפרקליטות, כאשר כתב: "בושה שהפרקליטות לא מגינה על סעיד מוסא מהלינץ' השני שעושים בו בביהמ"ש, חרפה שהשופטת מאפשרת שאלות לא רלוונטיות להליך, גועל נפש של סניגורים, הדם של סעיד מוסא יהיה על הידיים של כולכם".

עוד הוסיף: "צריך לחשוב איך כולם היו מתנהגים אם הייתה עומדת על דוכן העדים ילדה בת 10 שהותקפה מינית. מצבו של סעיד, אחרי ניסיון ההתאבדות, לא יותר טוב. רוב השאלות שעלו מהדיווח המצוין של רן שמעוני לא רלוונטיות לכלום. מה זה משנה אם היה אצל אחותו או אצל הוריו, מה זה משנה מה ידע על המהומות".
 
עוד טען: "מה זה משנה מי הטרמפיסטים שלקח, חוץ מניסיון להביך אותו, מה העניין עם איפה נולד ולמה קיבל אזרחות, הרי ברור מה הוא מנסה להוכיח וזה כל כך מכוער. איך הפרקליטות לא צורחת כשזה קורה. שים לב לפסקה הזאת מהדיווח ב"הארץ".

לסיום תקף: "הסניגור אומר לו משפטים כמו, אני לא מטעה אותך, אתה מטעה את עצמך - ועושה את זה נפלא", התבדח על חשבונו. במהלך החקירה אמר לו גם כך: "אמרת שהלכת לעשות יום כיף בבת ים, ובטח לא היה לך כיף בבת ים".  זה נורמלי? היו עושים את זה לקורבן תקיפה מינית? בימ"ש לא מתערב? כל כך מקומם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה