תקשורת ומדיה

רביב דרוקר מתפוצץ: "בושה, כל כך מכוער, גועל נפש"

העיתונאי הוותיק זעם על התנהלות הפרקליטות בדיונים סביב סעיד מוסא שעבר לכאורה לינץ' בבת ים: "זה נורמלי? היו עושים את זה לקורבן תקיפה מינית? בימ"ש לא מתערב? כל כך מקומם"
מערכת ice |  2
רביב דרוקר (צילום פלאש 90)
רביב דרוקר העלה היום (שישי) טענות קשות נגד הפרקליטות, כאשר כתב: "בושה שהפרקליטות לא מגינה על סעיד מוסא מהלינץ' השני שעושים בו בביהמ"ש, חרפה שהשופטת מאפשרת שאלות לא רלוונטיות להליך, גועל נפש של סניגורים, הדם של סעיד מוסא יהיה על הידיים של כולכם".
עוד הוסיף: "צריך לחשוב איך כולם היו מתנהגים אם הייתה עומדת על דוכן העדים ילדה בת 10 שהותקפה מינית. מצבו של סעיד, אחרי ניסיון ההתאבדות, לא יותר טוב. רוב השאלות שעלו מהדיווח המצוין של רן שמעוני לא רלוונטיות לכלום. מה זה משנה אם היה אצל אחותו או אצל הוריו, מה זה משנה מה ידע על המהומות".
 
עוד טען: "מה זה משנה מי הטרמפיסטים שלקח, חוץ מניסיון להביך אותו, מה העניין עם איפה נולד ולמה קיבל אזרחות, הרי ברור מה הוא מנסה להוכיח וזה כל כך מכוער. איך הפרקליטות לא צורחת כשזה קורה. שים לב לפסקה הזאת מהדיווח ב"הארץ".

לסיום תקף: "הסניגור אומר לו משפטים כמו, אני לא מטעה אותך, אתה מטעה את עצמך - ועושה את זה נפלא", התבדח על חשבונו. במהלך החקירה אמר לו גם כך: "אמרת שהלכת לעשות יום כיף בבת ים, ובטח לא היה לך כיף בבת ים".  זה נורמלי? היו עושים את זה לקורבן תקיפה מינית? בימ"ש לא מתערב? כל כך מקומם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא צפוי פה עתיד טוב לחילונים
    מדינה בדירדור 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוגעים בסטטוס קוו....רוצים מדינת הלכה ...לפגוע במוסד בית המשפט ..לשלם לתלמיד ישיבה יותר מללחום בצהל...
    סגור
  • 1.
    הסנגורית ניסתה להסביר והוא סתם לה את הפה
    לוגי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוב ושוב חזר על כמה הקורבן מסכן וזה באמת נכון אך עדיין הסנגורית בשאלה מי היתה הטרמפיסטית הסבירה שזה יכול להשליך על השאלה אם הלינץ היה על רקע לאומני. מעניין שהתקשורת וכמובן גם רביב דרוקר לא הזדעזעו מהלינצים שעשו ערבים ביהודים ולא נתנו במה לטיפול הרחום של מערכת האכיפה בפורעים הערבים.
    סגור