משפט

ההתאחדות לכדורגל בישראל מסתבכת: המאמן לשעבר הגיש תביעה במיליון שקל

צחי טיאר, מאמן לשעבר באקדמית הנשים של ההתאחדות לכדורגל בישראל, הגיש תביעת ענק על סך מיליון שקל נגד ההתאחדות אחרי שהוא פוטר מתפקידו, זאת לאחר טענות קשות מאוד שעלו מהבנות באקדמיה
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
ההתאחדות לכדורגל בישראל מסתבכת, זאת לאחר שהמאמן באקדמיית הנשים לשעבר, צחי טיאר, הגיש תביעה נגדה על סך מיליון שקל, זאת באמצעות עורך דינו, יובל שדמי. כך פורסם היום (שלישי) ב-ONE.
הסיבה לתביעה אותה הגיש טיאר היא הפיטורים המכוערים שחווה טיאר מהאקדמיה, לפני כשנה וחצי, אז הורי השחקניות הצעירות הטילו וטו על כך שיאמן את הבנות. נגד טיאר הועלו בזמנו טענות קשות. 
 
באתר הספורט ONE דווח בזמנו כי י השופטת בדימוס יפית זלמנוביץ' פרסמה דו"ח חמור במיוחד בו נכתבו טענות להתנהגות בלתי הולמת של צחי טיאר, מאמן באקדמיית הבנות בהתאחדות לכדורגל. 
בדו”ח, שנכתב על ידי שיחה עם כ-20 בנות מהאקדמיה, נאמר: “השחקניות תיארו תחושה של פחד מצמית, לרבות אלימות כבושה. צחי אמר להן שבת שההורים שלה יפנו אליו תיענש. האיום גרם להן לא לשתף את ההורים בקורות אותן באקדמיה. לדבריהן היה מקרה שמישהי עשתה כמה טעויות ברצף. צחי התעצבן, התקרב אליה בריצה, הרים את היד ואמר לה: ‘אני אפליק לך בתחת’. לדבריהן צחי אמר להן אמר כמה פעמים בהזדמנויות אחרות: ‘יש לכן מזל שאתן בנות ואני לא יכול להרביץ לכן’".
כעת, טיאר הגיש תביעה בה נכתב כי: "אין ומעולם לא הייתה כל סיבה אמיתית לפיטורי התובע מלבד זדוניות בלתי-חוקית ונקמנית מצד אותם גורמים שונים לפגוע בתובע באופן אישי ואנוש וזאת על רקע החלטותיו המקצועיות גרידא של התובע ביחס וכלפי שחקניות כדורגל מקצועניות אשר השתייכו לקבוצת האקדמיה לכדורגל לנשים אותה אימן התובע”. 
עוד נכתב בכתב התביעה שהגיש טיאר נגד ההתאחדות לכדורגל בישראל כי "במעשיה ומחדליה, מנעה הנתבעת מהתובע להמשיך ולהתפרנס מעבודתו (באופן כללי בענף הכדורגל והספורט) ולתרום מניסיונו וכישוריו הרבים לאקדמיה לכדורגל לנשים ולענף כדורגל הנשים ובאופן כללי גרמה לתובע לנזק בלתי הפיך, שקשה להגזים בעוצמתו כאשר המשמעות הפשוטה של הפצת השמועות המסולפת והנפסדת ואישורה דה פקטו ע"י הנתבעת הינה סגירת שערי ענף הכדורגל (ואף אולי הספורט כולו) בפניו של התובע”.
במכתב התייחס טיאר לפגיעה לכאורה שהייתה לו בעקבות הסערה: מסע הרמיסה והביזוי הבלתי נסלח אותו חווה התובע, באמצעות מספר הורים (לשחקניות באקדמיה) חסרי רסן ובושה אשר בשל סיבו ת אישיות תועלתניות - הק שורות עם החלטותיו המקצועיות גרידא של התובע, אשר לא התקבלו אצל אותם הורים – אשר החליטו לנקום בתובע תוך הכפשתו ע"י העלאת טענות כגון "הטרדות", ו-"אלימות", באופן בלתי נתפס, אומץ ואושר (אותו מסע נקמה ורדיפה) ע"י הנתבעת - ללא כל בירור מעמיק ו/או בדיקה, ללא כל ראיה ו/או אסמכתא, ללא כל תלונה פלילית בנושא ובניגוד לבדיקת פוליגרף שנאלץ ה ובע לבצע - לזניחתו של התובע ופיטוריו”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה