משפט

צעיר התנגש בחזיר בר בדרך לעבודה ויפוצה: הסכום המטורף נחשף

חברת "שלמה ביטוח" התכחשה לתאונה בה צעיר התנגש בחזיר אך בית המשפט קבע שחברת הביטוח תפצה אותו ביותר ב-680,000 שקל לאחר שבעקבות התאונה לא הגיע למקום עבודתו בחנות הנוחות מנטה בתחנת הדלק גל בכרמיאל
מערכת ice |  3
פיצויים (צילום shutterstock)

בית משפט השלום בחיפה קיבל את תביעתו של צעיר נגד חברת "שלמה ביטוח" ותפצה אותו ביותר מ-680,000 שקל, לאחר שהתנגש עם רכבו בחזיר בר בעת שהיה בדרכו לעבודה. כך דווח ב"פסקדין" לטענת חברת הביטוח לא נראה פגיעה חמורה ברכב, בעוד שבכתב התביעה נטען כי מדובר בתאונת דרכים וחייב את החברה לפצות את הצעיר.

התאונה התרחשה במאי 2019 בעת שהצעיר היה בדרכו לעבודה בתחנת הדלק "גל" בכרמיאל שבו עבד כמתדלק וקופאי בחנות הנוחות מנטה, כאשר לטענתו התנגש בחזיר בר שהתפרץ לכביש 854 בפתאומיות ופגע בו בעוצמה. החזיר נהרג במקום ולאחר מכן הצעיר דיווח כי התקשה להתאושש מהפגיעה והקיא פעמיים, בזמן שחיכה להגעת שני אחיו לזירה ופינו אותו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי לגליל בנהריה. התאונה הוכרה על ידי הביטוח הלאומי כתאונת עבודה.

בנוסף, הגיש בקשה לחברת הביטוח כדי שיכיר בו כנפגע תאונת דרכים ותשלם לו ביטוח, אולם החברה סירבה משום שלטענתה לא הייתה הוכחה ודאית לכך שמדובר בתאונת דרכים. בית המשפט קיבל את טענתו של הצעיר וחייב את שלמה ביטוח לפצות את הצעיר ב-680,000 דולר.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שלמה
    Joe 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביטוח...חזירות לשמה !!!!
    סגור
  • 2.
    תגידו זה חזיר חיפאי?
    מועצה 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יכול להיות שזה אחד החזירים המטופח על יד עיריית חיפה או חזיר שעבר את הגבול ? לפי האופי זה אחד החזירים מחיפה. חבל שבעירייה לא עשו דבר כדי לברוח מהעיר.
    סגור
  • 1.
    חברות ביטוח=נוכלים, תמיד ינסו להתנער מאחריות (ל"ת)
    טוב מאוד 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור