משפט

ח"כ בליכוד מתריע מפני רצח פוליטי מתקרב. האם השב"כ יתערב?

האלימות המשתוללת במגזר הערבי מדירה שינה גם בקואליציה ונציג הליכוד מזהיר מפני הרצח הפוליטי הבא. האם הכתובת שוב על הקיר?
דוד זולדן | 
רשימת חיסול של אלון בן דוד (צילום מסך: רשת 13)
על רקע האלימות המשתוללת בחברה הערבית ושרשרת ההתנקשויות במועמדים בבחירות לרשויות המקומיות, חבר הכנסת אליהו רביבו (הליכוד) חוזה שחורות: "עתידות – בקרוב יירצח פה ראש רשות מקומית".
בפוסט שפרסם כתב רביבו הוא נידב פרטים: "אנחנו עוד לא יודעים את זהותו, אנחנו אפילו עוד לא יודעים את מוצאו. כן, הוא גם יכול להיות יהודי. הוא לא חייב להיות ערבי. הוא עצמו עוד לא יודע שהוא היעד לחיסול. כשהוא ידע, זה כבר יהיה מאוחר מדי עבורו".
עוד ציין רביבו: "ולא, אני לא סתם מנסה להפחיד. זה פשוט היגיון פשוט: זה מתחיל בעבריינים, עובר לעוברי אורח מקריים, ממשיך לקרובי משפחה, מגיע למנכ"ל עירייה שמחוסל סמוך לתחנת משטרה, כעת מועמדים בבחירות מקומיות נורים מכל עבר. השלב הבא: ראשי רשויות. ומי שחושב שזה יישאר רק אצל הערבים – שיחשוב שוב. זה לא יישאר שם. זה כבר עתה זולג לרחוב היהודי. איתות מבשר רע ומובהק לכך, ראינו בערים המעורבות במהלך פרעות תשפ"א".
רביבו המשיך בלהט: "זוהי שעת חירום אמיתית. זה לא הזמן להתפלפלויות כאלו ואחרות. גם הח"כים הערבים שלפתע מביעים חשש לחייהם – צריכים להבין את גודל השעה. חייבים למנות עתה פרוייקטור ממשלתי, שהוא חיצוני למשטרה, כדי שיוכל לתכלל את המאבק בפשיעה ובאלימות באופן אפקטיבי. שום גורם במשטרה לא יוכל לעשות זאת. המשטרה חלשה מדי, מסוכסכת מדי בתוך עצמה, מוגבלת מדי על ידי גורמים חיצוניים."
"פרוייקטור שכזה יוכל למשל להכניס את השב"כ לפעולה מהירה תוך ניצול מלא של יתרונותיו המובנים של הארגון. במלחמה כמו במלחמה. ואנחנו כעת במלחמה, שפשוט אסור לנו להפסיד בה". חתם רביבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה