משפט

המשטרה מנהלת חיפושים אחר זוג אחיות שנחטפו ע"י אמא שלהן

משטרת ישראל מנהלת חיפושים אחרי זוג אחיות אמריקאיות, שככל הנראה נחטפו על ידי אימן. המשטרה ניסתה לאתר את האחיות באמצעות איכון סלולרי, אבל ללא הצלחה. האחיות הגיעו לחופשה בארץ עם אימן, ועקבותיהן נעלמו.
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
המשטרה מנהלת חיפושים אחר שתי ילדות אמריקניות, שרה גולדשמידט בת ה-12 וליבה גולדשמידט בת ה-8, שעל פי החשד נחטפו על ידי אמן. במסגרת ניסיונות האיתור המשטרה ניסתה לבצע איכון סלולרי למכשירי הטלפון של הבנות ושל האם, אולם האיכון כשל ואחיות עוד לא אותרו. 
על פי דיווח של וואלה, נכון לרגע זה, עוד לא ברור מדוע האיכון הסלולרי לא צלח. אבל, על פי הערכות המשטרה המכשירים של האם והבנות נותקו או הושמדו. כרגע, תחנת מעלות במחוז הצפוני אמונה על ניהול החקירה. אך, היא מתפרשת בכל רחבי הארץ ובשיתוף מאמצים טכנולוגיים של המטה הארצי.
בימים האחרונים, הגיעו זוג לאחיות לחופשה בארץ ביחד עם אימן והחל מיום שני האב דיווח כי הקשר עמן נותק. הוריהן של שרה וליבה גרושים, ישראלים לשעבר המתגוררים שנים בארה"ב. עופר הוא אזרח אמריקני, המגדל את הבנות בביתו. האם, טלי, היא אזרחית ישראלית שבית המשפט בפנסילבניה אישר לה לצאת לחופשה עם השתיים בארץ, אך תחת תנאים מיוחדים. האב חושש שזוג האחיות נחטפו על ידי האם.
עופר הגיע ארצה ביום חמישי אחר הצהריים, והיה אמור לקבל את הבנות בחזרה לחזקתו במקום המפגש המוסכם בתחנת הרכבת לפני כניסת השבת, אך הדבר לא קרה. על דבריו של עופר, בשגרה הבנות נמצאות תחת משמורתו הבלעדית כשהוסדרו עם האם מפגשים מוגדרים עם הבנות. 
"אני מאמין שיש עוד מישהו שעובד איתה", טען האב, "כי אני מכיר אותה ולא מאמין שהייתה מרימה משהו כזה לגמרי לבד. זה גם עולה ממה שהילדה שלי דיווחה. לפי המסרונים, לפי מה שהבת שלי סיפרה, יש עוד גורם בתמונה והוא מי שאומר לה בדיוק מה לעשות. אני מבין שמישהו הסיע אותם לכמה מקומות בגדרה, היכן שהסבתא גרה ולפי מה שאני יודע ביום שהן נעלמו הוא היה אמור לבוא ולאסוף אותן ב-12 בלילה. להבנתי הסבתא שגם היא בתמונה, אמרה לאמא שמה שהיא עושה זה דבר לא טוב ושהיא עוברת על החוק והיה ריב בבית שם".
האב עופר גולדשמידט, ועורכי הדין לירון אוכמן ושי אוכמן המייצגים אותו קוראים לציבור לסייע: אם מישהו ראה את הבנות מאז יום שני השבוע, או שיש בידיו פרטים העשויים לסייע באיתורן, הוא מתבקש לפנות לתחנת משטרה קרובה או להתקשר 100.
ההתכתבות בין האב לבתו בת ה-12 החל כשאיחל לה "שבת שלום" בהודעה. זמן קצר לאחר מכן כתבה לו אחת הבנות כי האם מנסה לברוח איתן. "היא אומרת שהיא רוצה לקחת אותנו לחופשה", כותבת הבת לאביה, "אני חושבת שהיא מנסה לקחת אותנו לאירופה. "היא אומרת שאתה צריך לשמור על הגב שלך".
הבת שרה סיפרה לאב בשיחתם שהאם ניהלה שיחה עם בחור ישראלי, בה סיפרה לו "סיפור רע" על עופר. הבת מוסיפה כי הבחור ענה ש"בישראל כבר היינו הורגים אותו תוך שנייה".
עופר מנסה להרגיע את בתו ואומר לה כי האם לא יכולה לעשות להם כלום, וששום דבר רע לא יקרה. בשיחה האחרונה, כותבת שרה לאביה כי "אמא הולכת לחטוף אותנו!". היא אומרת כי האם מתכננת לקנות פאה עבור תחפושת, לקחת את הילדים לבית של סבתן ומשם לחטוף אותן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה