משפט

נתניהו תחת מתקפה: "לא שמענו מילה, לממשלה לא אכפת"

במערכת הפוליטית המומים מרצח המנכ"ל בטירה ומשגרים מסר של גינוי אבל ראש עיריית טירה מפנה אצבע מאשימה לראש הממשלה נתניהו שלא התבטא בעניין. מוקדם יותר הבהיר השר סמוטריץ' כי: "מחויב למאבק בארגוני הפשיעה ובהשתלטותם על תקציבי המדינה ברשויות המקומיות"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש העיר טירה, מאמון עבד אל-חי התייחס לרצח של מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע, ואמר בחמת זעם כי: "מדינת ישראל הפקירה אותנו. הממשלות משחקות אותה כאילו שהן מעוניינות להפסיק את הרציחות ואת כל מה שקורה במגזר הערבי. הגיע הזמן שנחשוב בצורה מאוד משמעותית איך להגן על עצמנו ועל ילדינו". לדברי ראש העיר: "ברור מאוד מההתנהלות של המדינה והממשלה שאנחנו בכלל לא נמצאים על סדר היום שלהם. אם המנכ"ל שהיה נרצח היה באחת הערים היהודית, מה היה קורה. אפילו מילה אחת לא שמענו מראש הממשלה". 
כאמור, שלושה בני אדם נורו אמש באזור תחנת המשטרה בעיר טירה שבמשולש. מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע (60) נפצע באורח אנוש, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. באירוע נפצעו גם חבר מועצת העיר מחמוד נאסר (60) ושייח מוכר (58) באורח קל. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים מאיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
במערכת הפוליטית מביעים זעזוע מהרצח ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מהציונות הדתית מיהר לשגר מסר של גינוי: "אני מבקש להשתתף בצער משפחתו של מנכ"ל עיריית טירה ושל תושבי העיר כולם ומחויב למאבק בארגוני הפשיעה ובהשתלטותם על תקציבי המדינה ברשויות המקומיות. אני קורא לראשי הרשויות במגזר הערבי לשיתוף פעולה ושילוב ידיים במאבק בארגוני הפשיעה ובכספים הלא מפוקחים. רק ככה ננצח את מכת המדינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה