משפט

פרץ לדירה, גנב צ'קים ויצא למסע קניות ב-37 אלף שקל

משטרת מרחב כרמל עצרה גבר בן 38 שגנב צ'קים מדירה ויצא לחגוג על חשבון בעלת הבית. רק בדיעבד גילתה כי מביתה נעלמו גם תכשיטים וכסף מזומן
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
שוטרי תחנת נשר במרחב כרמל עצרו חשוד שפרץ לדירה, וערך מסע קניות בצ'קים שנטל ללא רשות בסכום של למעלה מ-37,000 שקל.
לפני כשבועיים נתקבל דיווח בתחנת נשר מתושבת העיר על כך שנעשה שימוש וזיוף חתימתה בצ'קים על סכום של למעלה מ-37,000 שקל. בבדיקה נוספת שערכה האישה בביתה הבחינה כי נעלמו גם תכשיטים רבים וכסף מזומן.

לאחר קבלת התלונה, פתחו השוטרים בחקירה סמויה ובתוך ביצוע מספר פעולות מהירות ויצירתיות התחקו אחר חשוד תושב העיר כבן 38. עם התקדמות החקירה והתעצמות החשד הסביר, עצרו השוטרים את החשוד ביום שני השבוע ובחיפוש שערכו בביתו נמצאו צ'קים שגנב מהדירה וכמו כן רכוש שנקנה באמצעותם.   
בסיום חקירתו הובא החשוד בפני בית משפט השלום בחיפה שהאריך את מעצרו עפ"י בקשת המשטרה עד מחר.

חלק מהרכוש שנתפס (צילום: משטרת ישראל)
במקרה אחר, הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד נתין זר מתאילנד, בחשד כי גנב ריקשה ותקף את השוטרים שהגיעו לעצור אותו לחקירה.
לפני שבוע וחצי התקבל דיווח בתחנת טירת כרמל כנגד נתין זר, שעל פי החשד גנב יומיים קודם לכן ריקשה השייכת לתושב אחד המושבים הסמוכים לעיר. הנתין זוהה כאשר הוא נוהג על הריקשה על ידי קב"ט היישוב וזה קרא לעזרת המשטרה.
כאשר הגיעו השוטרים לעצור את החשוד, החל לתקוף אותם באגרופים וסירב להישמע להוראות השוטרים. השוטרים הצליחו להשתלט על החשוד ולעוצרו, ובחיפוש בכליו נתפסה כמות סמים שלא לצריכה עצמית וסכום כסף של כ-5,000 שקל במזומן. כן נתפסה הריקשה הגנובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה