משפט

בן גביר קורא להעניק צל"ש לחשוד בהרג הערבי: "הגנה עצמית"

בעוד חברי הקואליציה ממלאים פיהם מים נוכח התקרית האלימה בסוף השבוע בין מתנחלים לפלסטינים, הרי שהשר לביטחון לאומי מגבה את החשודים ואף מציע להעניק להם צל"ש בטענה  כי: "הפורעים הערבים שזרקו אבנים ניסו לרצוח יהודים"
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר מתבטא פומבית בנוגע לתקרית אמש ומבהיר כי יש להעניק צל"ש לחשוד בהרג הפלסטיני קוסאי מעטאן בן ה-19 בכפר בורקה שליד רמאללה. בן גביר הדגיש כי: "המדיניות שלי ברורה. מי שמגן על עצמו מזריקת אבנים צריך לקבל צל"ש".
השר בן גביר פנה למפקד מחוז ש"י במשטרה, ניצב עוזי לוי והפציר בו: "לקדם את החקירה במהירות ולבצע חקירה מקיפה גם של כל הפורעים הערבים שזרקו אבנים וניסו לרצוח יהודים". 
אלישע ירד (22), הדובר לשעבר של חברת הכנסת לימור סון הר-מלך מעוצמה יהודית נעצר אמש לאחר העימותים הקשים שלשום בין מתנחלים לפלסטינים בכפר בורקה - שבמהלכם נורה למוות מעטאן. האדם השני שנעצר הוא יחיאל אינדור, מתיישב מעופרה, ולפי החשד הוא זה שירה למוות בפלסטיני. אינדור עצמו נפצע באורח קשה בעימותים וחבריו טוענים שירה מתוך הגנה עצמית.
יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי בהתבטאות חריפה בעקבות אירועי האלימות בסוף השבוע האחרון באזור כפר בורקה כאשר נפצעו מתיישבים ומחבל פלסטיני נורה למוות. יו"ר העבודה קוראת לגרש את משפחת המתיישב, אותו היא מכנה "המתנחל המחבל", שפעל מתוך מתוך הגנה עצמית וחיסל את המחבל.
"הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור וצלול: בממשלת נתניהו יש מפלגה של תומכי מחבלים. תומכי טרור. אם רוצים לגרש משפחות מחבלים – אפשר להתחיל בגירוש משפחת המתנחל המחבל" צייצה מיכאלי בטוויטר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה