משפט

רמי לוי ניצל: תביעת ענק ב-170 מיליון שקל נגדו נדחתה

התובע קיבל את המלצת בית המשפט העליון ובחר למשוך גם את הערעור שהגיש על החלטת המחוזי וכך גם המשיבים שחזרו בהם מערעוריהם שדנו בנושא הוצאות המשפט בתיק
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום יחצ, פלאש 90, vecteezy)
רמי לוי יכול לנשום לרווחה. איש העסקים קיבל את פסק הדין של בית המשפט העליון, שאימץ את פסק הדין שניתן בבית המשפט המחוזי ב-2022 שדחה תביעה בהיקף של 170 מיליון שקל ובקשה להכיר בה כתביעה ייצוגית נגד רשת "שיווק השקמה", הדירקטורים, נושאי משרה ורואה חשבון של החברה.
בכלכליסט דווח כי התביעה המדוברת הוגשה ב-2019, לאחר שבסיכום 2017 דווח בביקורת מטעם רשות ניירות ערך על ליקויים קשים בביסוס האומדנים לקביעת ערכי הדוחות של 'רמי לוי שיווק השקמה' בין 2016-2015. אלא, שהמחוזי קבע: "במסגרת הביאור פורט על ליקויים חמורים שאותרו במהלך ביקורת שערכה הרשות ביחס לאופן הטיפול בשני נכסים בספרי החברה".

עוד הובהר במחוזי: "אולם תקנות ניירות ערך מבחינות בבירור בין "חולשה מהותית", בגינה יש לסווג את הבקרה הפנימית כבלתי אפקטיבית – לבין "ליקוי משמעותי", אליו רשאי התאגיד להתייחס בדו"ח השנתי על אפקטיביות הבקרה הפנימית״.
כאמור, התובע קיבל את המלצת בית המשפט העליון ובחר למשוך גם את הערעור שהגיש על החלטת המחוזי וכך גם המשיבים שחזרו בהם מערעוריהם שדנו בנושא הוצאות המשפט בתיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טוב שעשית. חכמים לא נכנסים לבימ"ש (ל"ת)
    נמרוד 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור