משפט

שמחה רוטמן חמד לצון? כך הקניט את נציגי האופוזיציה

ישיבת ועדת החוקה נפתחה עם לא מעט חילופי עקיצות ולא עזרו לח"כ רוטמן כל הפצרותיו לקיים דיון תרבותי ביום שאחרי החקיקה הראשונה: "אתה באמת דמות מופת להכלה הקשה ואמון"
דוד זולדן |  1
שמחה רוטמן, גלעד קריב (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
יום למחרת המהומה הגדולה ולאחר שחוק צמצום עילת הסבירות אושר בכנסת, ועדת חוק חוקה ומשפט התכנסה היום (ג') להמשך עבודתה. יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן, פתח את הישיבה להכנת החוק לבחירת רבני ערים, ולא חמק מהסערה שפוקדת את ישראל: "אירועי האתמול חשובים, ועל כולנו לנצל את הפגרה להרגעת הרוחות, לקחת זמן להירגע ולחשוב איך ממשיכים ומגיעים לדיונים והסכמות לגבי ההמשך", אמר רוטמן.
עוד המשיך וציין כי: "אם יש לקח אחד שחשוב שנלמד כולנו, הוא שכשצועקים, קשה להקשיב. אפשר וצריך לנהל שיח ודיון, כמו שהצלחנו לעשות בהרבה חוקים אחרים, ומקווה שגם בחוק שמונח לפנינו, עם פחות סופרלטיבים וצעקות. כולנו נרוויח מכך".
ח"כ גלעד קריב מהעבודה לא אהב בלשון המעטה את דברי רוטמן ולגלג עליו: "אתה באמת דמות מופת להכלה הקשה ואמון, אולי נתכנס לסדנה בדגש על תחום המידות. אנחנו צריכים לעשות קצת חשבון נפש באופוזיציה ולהתחזק במידותיך הטובות", אמר בלהט וציין עוד כי: "יש בידינו עשרות שעות של וידאו ונעשה שיעורי בית. טוב שאנחנו דנים בחוק הזה אחרי אתמול, כי אין חוק המדגים יותר טוב את ברית הקנאים והמושחתים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמחה רוטמן
    עמליה 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעשה חשבון נפש.תסתגל על עצמך במראה. יש ביטוי בערבית שאומר שכל כלב יבוא יומו. ההתנהגות שלך מזלזלת. שהקדוש ברוך הוא ישפוט אותך.
    סגור