תקשורת ומדיה

בן כספית מאיים לתבוע את דודי אמסלם: "לראשונה בחיי"

בן כספית מגיב למתקפה הקשה של השר דודי אמסלם נגדו: "דברי הבלע של המטנף הלאומי והשקרן המדופלם והמודח הסדרתי, אם אתה מוכן להסיר חסינות, אתבע אותך מיד בפעם הראשונה בחיי. צפונבון אשכנזי תקרא לחברים שלך. לא רק שלא שלחתי אף אחד לטלוויזיה לדבר עליך, שמרתי את סוד ההדחה שלך במשך שנים בגלל שהיינו באותו גדוד ולא חשבתי שזה ראוי. מתברר שטעיתי"
מערכת ice |  7
בן כספית (צילום פלאש 90)
לאחר שנטען על השר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, כי הודח בגיל 35 מפלוגת המילואים שלו, אמסלם לא נשאר חייב וענה לטענות מעל בימת הכנסת. לדבריו מי שהוציא החוצה את הדברים הוא העיתונאי בן כספית, מגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, שהגיב לדבריו של אמסלם בצורה קשה ואף איים נגדו בתביעה - אם יוריד את חסינותו.
כספית ענה בזעם לדבריו הקשים של אמסלם נגדו וכתב בטוויטר: "רק עכשיו התפניתי להאזין לדברי הבלע של המטנף הלאומי והשקרן המדופלם והמודח הסידרתי הזה. אז ככה: 1. אם אתה מוכן להסיר חסינות, אתבע אותך מיד (בפעם הראשונה בחיי). ואראה לך תמונות ממילואים בעזה. ברחוב עומר אל מוכתר. במלחמת המפרץ הראשונה 1991. לניו-יורק נשלחתי בגיל 31. עד אז עשיתי את כל המילואים שאפשר, בכל חור בשטחים ובעזה. ולא הודחתי מעולם. 2. צפונבון אשכנזי תקרא לחברים שלך. שם המשפחה של אמא שלי היה אלפנדרי-לוי. ריססו אותה ב-די.די.טי בנמל יפו אבל בניגוד לך היא לא ייבבה, לא התקרבנה, לא עשתה קריירה בעסקנות רקובה. היא גידלה 3 ילדים, תפרה להם בגדים, יצקה שמן לצלוחית, פיזרה עליו פפריקה וטבלה בו לחם שחור לארוחת ערב. וזה היה די טעים. 3. לא רק שלא שלחתי אף אחד לטלוויזיה לדבר עליך, שמרתי את סוד ההדחה שלך במשך שנים בגלל שהיינו באותו גדוד ולא חשבתי שזה ראוי. מתברר שטעיתי".
 
 
כזכור, אמסלם אמר כך: "אז קודם כל אספר לכם שבן כספית שירת בגדוד שלי בפלוגה אחרת. בגיל 26 הוא כבר לא היה במילואים שהיינו בעזה, והוא כותב עליי! אני עד גיל 35 עשיתי מילואים, עד שהמ"פ שלי סיים את תפקידו וגם אני סיימתי. עברתי לחטיבה ושם עשיתי עוד כמה שנים, אבל מה זה מעניין אותם".
עוד המשיך להשתלח בעיתונאי, "בן כספית אתה לא מתבייש? טול קורה מעל עיניך. אתה עצמך לא עשית מילואים! כשהיינו בעזה אתה הלכת. אתה לא מתבייש לכתוב עליי? אבל ככה אתם הצפונבונים השמאלנים האשכנזים. אתה חייב לשקר. יא חתיכת נוכל אתה סתם רכלן. תמיד היית ותמיד תישאר רכלן".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל הכבוד לבן כספית, אני כמה שאומרים גדלתי בשכונת מצוקה,
    עופר 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובשונה מאמסלם קיבלנו חינוך טוב בבית
    סגור
  • 4.
    בן כספית
    תביעה 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חסינות לח"כ ניתנת כדי לאפשר לו פעילות פרלמנטרית. זה לא המקרה שלפנינו אמסאלם משתמש בחסינותו לפגוע ולרמוס אנשים מזה צפונפון?? אולי גםשקרים. לכן טוב יעשה בן כספית אם יתבע אותו. היידה בהצלחה
    סגור
  • 3.
    מה אמסלם הזה שותה שהוא מתחרבש כל כך? (ל"ת)
    פליקס 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    בן כספית הגדול מול אמסלם הסמרטוט בעל תסביך הנחיתות
    ציון ירושלים 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    קל לדעת מי משקר
    סגור
  • 1.
    בן כזבית תקבל סרטן אמן ! (ל"ת)
    אסף 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • אתה אסף לוץ המיתולוגי? (ל"ת)
    עמית רומם 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אסף-אתה הסרטן האמיתי בגוף האומה (ל"ת)
    אבבא 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור