תקשורת ומדיה

"פגוש את העיתונות" תחת מתקפה: "פשוט מגוחך"

אחת מתוכניות הדגל של חדשות 12 סופגת ביקורת בעקבות העובדה כי מאז שעלתה מחדש, מצולמת התוכנית בימי שישי וכלל לא מתייחסת לאירועים החדשותיים שקורים בשבת
מערכת ice |  1
פגוש את העיתונות (צילום קשת 12)

מאז שעזבה רינה מצליח את חדשות 12, אחת מתוכניות הדגל "פגוש את העיתונות" מצולמת בימי שישי לפני כניסת השבת כי אחד המגישים, העיתונאי עמית סגל, שומר שבת. ברשתות החברתיות העבירו ביקורת על כך שהתוכנית לא משודרת בשידור חי ולא מתייחסת רבות לאירועים החדשותיים שקרו במהלך השבת.

גולש אחד צייץ בטוויטר כי "ערוץ 12 משדר את פגוש את העיתונות שהוקלט יום לפני, 45 בתוך המשדר והנושא של צעדת המחאה, מכתב הטייסים וראשי השב"כ כלל לא הוזכר, אבל שי גולדשטיין בפאנל ותוקף את היועצת המשפטית, עד כמה הם לא רלוונטים?".
גולש אחר הוסיף: "פגוש את העיתונות בדיליי של יממה, בקצב אירועים כזה זה כמו לעטוף דג עם עיתון, אין לתוכנית שום זכת קיום ככה, הם לא רלוונטים בשיט", גולש נוסף כתב: "פגוש את העיתונות הופכת להיות מגוחכת, זה די מגוחך לשדר תוכנית אקטואליה שהוקלטה יום לפני שהיא משודרת וכלל לא מתייחסת לאירועים החדשותיים של אותו יום, זה יותר מטומטם מהמסך המפוצל שהיה בתחילת שנות האלפיים".
 


מחדשות 12 נמסר לוואלה: "מי שצפה בתוכנית קיבל שורה של עדכונים בשידור חי מהצעדה בירושלים והתמונות של עשרות האלפים הוצגו לאורך כל המשדר שעסק בנושאים שעל הפרק".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פגוש את העיתונות
    מוטי 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף שמו 2 עיתונאים שונים בדעותיהם גם זה לא טוב לכם .
    סגור