משפט

מזעזע: שוטר נעצר לאחר שביצע מעשים מגונים בקטינה עם מוגבלות

המחלקה לחקירות שוטרים התירו לפרסום כי שוטר אנס קטינה עם מוגבלות, לפי החשד הוא ביצע את המעשה בזמן משמרת בביתה של הנאנסת ומעצרו הוארך בחמישה ימים
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)

המחלקה לחקירות שוטרים התירו לפרסום כי שוטר מהדרום ביצע אונס בקטינה בעלת מוגבלות בזמן עבודתו, לפי החשד המעשה קרה בביתה של הנאנסת ומעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים, בית המשפט אסר על פרסום פרטים העשויים לחשוף את זהותם של המתלוננת והנאשם.

ממשטרת ישראל נמסר: "נוכח החשדות, נשקלים כנגד השוטר אמצעים מנהליים לרבות הוצאתו לחופשה כפויה, זאת לאחר שחומרים בעניינו התקבלו במהלך השבוע".

זהו לא המקרה הראשון במשטרה בחשד לאונס בחודשים האחרונים, לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד השוטר ג'וליאן ניקולא בן 20 מיפיע לאחר שביצע מעשים מגונים בשוטרת לאחר שזו שאלה אותו לפשר מעשיו אמר לה ניקולא כי התגעגע אליה.

במקרה נוסף שקרה קודם לכן שוטר נעצר בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטינה לאחר שהתנהלה נגדו חקירה סמויה במשך שלושה וחצי חודשים, על פי החשד השוטר ביצע את המעשים המגונים במהלך נסיעתה של הקטינה מבת ים לג'וליס, באותו הזמן נמסר מהמשטרה כי: "חקירת האירוע מנוהלת במח"ש ואנו נפעל בהתאם להתפתחויות ולתוצאות החקירה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה