משפט

דרמה בטיסה מנתב"ג: 9 ישראלים נעצרו בחשד שהטרידו דיילת

דרמה ענקית התחוללה לפני כשבוע בשדה התעופה סביחה שבאיסטנבול, זאת לאחר שעם נחיתת המטוס של חברת "פגסוס" שהמריא מישראל, 9 אזרחים ישראלים שהיו על הטיסה מנתב"ג נעצרו בחשד שהטרידו את הדיילת
מערכת ice |  2
טיסות (צילום unsplash)
דרמה ענקית התחוללה לאחרונה בשדה התעופה סביחה שבאיסטנבול, בירת טורקיה, זאת לאחר שעם נחיתת המטוס של חברת "פגסוס" שהמריא מישראל, 9 אזרחים ישראלים שהיו על הטיסה מנתב"ג נעצרו בחשד שהטרידו את הדיילת.
על פי דיווח היום (שלישי) ב-YNET, האירוע התרחש כבר לפני שבוע, ומאז שישה מהישראלים שנעצרו כבר שוחררו אחרי חקירה, בעוד שלושה ישראלים נוספים שנחקרו עדיין נמצאים במעצר.
על פי הדיווח, אחותו של אחד העצורים שנמצא כבר שבוע במעצר בסמוך לגבול עם טורקיה, טוענת כי אחיה, דוד שושקוב בן ה-30, צילם את הדיילת בזמן שהיא הסבירה את הפעולות שצריכות להיעשות במצב חירום, כאשר שמונה אנשים נוספים הצטרפו אליו וכולם צחקו עליה. אותה דיילת התרגזה וביקשה שיימחק את הסרטון, וכך קרה. למרות זאת, הרוחות מסתבר לא נרגעו וה-9 נעצרו עם נחיתת המטוס על אדמת טורקיה.
ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "הנושא ידוע ומוכר לקונסוליה באיסטנבול. תשעה ישראלים נעצרו בשדה התעופה סביחה באיסטנבול לאחר שנטען נגדם על ידי צוות האוויר כי התנהלו באופן לא נאות ומטריד במהלך הטיסה. שישה מהם שוחררו עוד באותו היום ושלושה עדיין שוהים במעצר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שלא למד דרך ארץ ישלים את הלימודים במעצר (ל"ת)
    המורה 07/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    שישארו שם
    ת 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש מספיק בבונים בישראל
    סגור