בארץ

הותר לפרסום: המוסד עצר באיראן חוליה שתכננה לפגוע בישראלים

המוסד שחרר תיעודים נדירים במיוחד של חקירתו של המחבל יוסף שהבאזי עבאסעלילו, שנעצר על אדמת איראן, אחרי שהפעיל חוליה שתכננה לבצע פיגועים נגד ישראלים בקפריסין: "
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום freepik)
ישראל אישרה בתחילת השבוע את הדיווחים הדרמטיים שהגיעו מכיוונו של האי השכן שלנו קפריסין, לפיהם סוכל ניסיון פיגוע של גורמים איראנים נגד ישראלים על אדמת המדינה. המידע על הפיגוע התקבל באמצעות פעולות מתואמות של סוכנויות מודיעין ישראליות, בראשן המוסד, וסוכנויות מודיעין אמריקניות, כאשר הסיכול התבצע על ידי גורמים ישראלים ושירותי הביון הקפריסאי.
אתמול (חמישי) המוסד חשף תיעוד נדיר במיוחד של החקירה של ראש החוליה האיראנית, שנעצר ותוחקר על ידי המוסד על אדמת איראן. מדובר במחבל יוסף שהבאזי עבאסעלילו. בפרסום ששחרר המוסד יוסף מתאר כיצד הוא ואנשיו עקבו אחר איש עסקים ישראלי, הצטיידו בנשק וצילמו את ביתו. 
בחקירה הנדירה שהתבצעה כאמור על אדמת איראן, שם המוסד את ידו על עבאסעלילו, שנתן בחקירה הודאה מפורטת, בזכותה נחשפה ופורקה חוליית הפיגוע שתכננה להוריד איש עסקים ישראלי בקפריסין. 
ורם בכיר במוסד הבהיר ל"חדשות 12": "נגיע לכל גורם שמקדם טרור נגד יהודים וישראלים בכל העולם, כולל על אדמת איראן". במערכת הביטחון סיפרו: "המוסד ימשיך לפעול בנחישות כדי למנוע פגיעה ביהודים וישראלים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה