משפט

מיכל הקטנה מסתבכת בענק? תביעת נגד הוגשה נגדה

אחרי שהגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 600,000 שקל נגד מעיין צלנר ונגד חברת ההפקה, אלא שכעת מתברר שהיא תחטוף תביעת נגד, כך לפי TMI.
מערכת ice |  1
מיכל ויצמן (צילום unsplash, יוטיוב/ מיכל הקטנה)
מיכל הקטנה היא אחת מכוכבות הילדים העסוקות בישראל, אבל במסגרת תביעה חדשה שהגישה, היא טוענת שהמפיקה המוכרת בתעשייה מעיין צלנר פוגעת לכאורה בפרטיותה והפרה חוזה שחתמה איתה להצגות בקיץ ובחנוכה, על כן הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 600,000 שקל נגדה ונגד חברת ההפקה, אלא שכעת מתברר שהיא תחטוף תביעת נגד, כך לפי TMI.
מעיין צלנר ובאי כוחה מסרו ל-TMI: "מסיבות השמורות עם מיכל היא החליטה לנסות לבטל חד צדדית את הסכם חנוכה בטענות שנשמעו לראשונה אי פעם רק במכתב מטעם בא כוחה. למותר לציין כי כל טענותיה של מיכל מצוצות מהאצבע ולא מוכרות לצלנר הפקות. במקביל ולפי פרסומים בתקשורת הופתענו לגלות כי היא החלה לפנות למפיקים של הפקות מקבילות ולהציע את עצמה לחנוכה".
 
עוד נמסר: "גם הטענות על מכירת כרטיסים להצגה שבוטלה מופרכות ולראייה למרות שצלנר הפקות ביקשה ממיכל קטנה מספר רב של פעמים לשלוח לה דוגמאות לאמור בטענותיה עד כה לא נשלחה אפילו דוגמא אחת לרפואה".

כזכור, בכתב התביעה של מיכל וייצמן, הצדדים החלו לעבוד יחד אשתקד וחתמו על שני חוזים שהבטיחו למיכל את התפקיד הראשי בהצגה "גשם של סופגניות" לקראת חנוכה, ובקיץ  הקרוב אמורה הייתה להופיע בהצגה "טרזן וג'יין". בשל העובדה שההצגה בקיץ בוטלה, לאחר שהותנתה בקיום מופע החנוכה, היא ביטלה מצדה את המופע 'גשם של סופגניות'.
כוכבת הילדים טוענת כי חרף ביטול המופע, חברת ההפקות המשיכה למכור כרטיסים באמצעות שמה ולכן היא דורשת מבית המשפט לאסור זאת, להשמיד את החומר הפרסומי ולפצות אותה בסכום של 600 אלף שקל בסך הכל.
אגב, בתביעה אפשר ללמוד כי מיכל אמורה הייתה להכניס סכום עתק של 500,000 שקל עבור 60 הצגות במסגרת מופע הקיץ, ו-3,000 שקל על כל מופע נוסף. החוזה למופע חנוכה אמור היה להיות שווה 450,000 שקל ל-70 הצגות, כאשר כל מופע נוסף יניב לה 5,000 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא לא 100 (ל"ת)
    איזו קוקו המיכל הזו 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור