משפט

ניסיון להברחת טבק בשווי אלפי שקלים סוכל על ידי המשטרה

משטרת ישראל סיכלה הלילה הברחה של אלפי מוצרי טבק דרך התווך הימי לשטח המדינה. במהלך נעצרו עשרה חשודים, בהם שוטר מהשיטור הימי במחוז דרום ובת זוגו שכנראה גם מעורבת במעשה ההברחה
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
על פי דיווחים חדשים, משטרת ישראל סיכלה הלילה הברחה של אלפי מוצרי טבק דרך התווך הימי לשטח המדינה. במהלך נעצרו עשרה חשודים, בהם שוטר מהשיטור הימי במחוז דרום ובת זוגו שכנראה גם מעורבת במעשה ההברחה.
על פי שמעון איפרגן במאקו, המעצר והסיכול של ההברחה התרחשו לאחר מספר שבועות של חקירה סמויה בתחום. במהלך החקירה התבררה זהותם של תושבי הדרום והמרכז שתכננו יחד לכאורה את ההברחות ועלה החשד כי בקרוב יתקיים עוד ניסיון להברחת מוצרי טבק ומוצרים נוספים דרך הים.
ואכן, לאחר שעגן כלי השיט החשוד נמצאו עליו המוצרים החשודים וכך גם המבריחים. בסיכוך לקחו חלק כוחות של המערך האווירי של המשטרה, כוחות צה"ל ועוד. החשודים נמצאים בשנות ה-30-50 לחייהם ובתום החקירה הצפי הוא כי חלקם יובאו לפני בית המשפט.
כמובן ולצערנו לא מדובר בניסיונות היחידים שמתרחשים בשטחה של המדינה. רק בשבוע שעבר דווח כי מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד החקלאות תפסו כ-10,500 ביצים לא מפוקחות שהוברחו משטחי הרשות הפסלטינית. על פי החשד, הביצים יועדו להפצה בשווקים ובמרכולים בירושלים ובסביבתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה