בארץ

חשד להברחה נוספת: הופצו סרטונים של גורת טיגריס במרכז הארץ

מספר חודשים לאחר שנודע כי הוברח לארץ גור אריות, שזכה לשם "אבו מאלק", היום מתברר כי קיים חשד שהוברחה לארץ גורת טיגריס שקיבלה את השם "מירה"
מערכת ice | 
טירגיס (צילום AceVisionNepal77 ויקיפדיה)
מספר חודשים לאחר שנודע כי הוברח לארץ גור אריות, שזכה לשם "אבו מאלק", היום מתברר כי קיים חשד שהוברחה לארץ גורת טיגריס שקיבלה את השם "מירה". לפי שמעון איפרגן במאקו, לוחמי משמר הגבול ואנשי רשות הטבע והגנים סוברים כי הגורה הוברחה ארצה מירדן על ידי מבריחים מהפזורה הבדואית בדרום.
לרשויות נודע על ההברחה לאחר שהופצו סרטונים של מירה ברשתות החברתיות לפני כשלושה חודשים. תחילה ההנחה הייתה כי מדובר בסרטון שצולם בחו"ל, אך במהרה עלה החשד כי היא תועדה בכלל בשטחה של ישראל. עלותה של גורה מסוג זה היא כ-100 אלף שקלים.
כאשר הוברח אבו מאלק ארצה הנושא גרר סערה ציבורית רבה. יותר מכך, נודע זמן קצר לאחר מכן כי החשודים במעשה לא יועמדו לדין. למרות שתיקתם של החשודים, התברר כיצד נעשתה ההברחה. האמונה היא כי המבריחים רצו להרוויח כלכלית מהמכירה של גור האריות, ולכן הם קנו אותו רק ב-25 אלף שקל במטרה למכור אותו ב-150 אלף שקל
במהרה הם הבינו שאין לגור ביקוש ורק ניסו להיפטר ממנו וכך הצליחו למכור אותו במחיר נמוך לעבריינים ממרכז הארץ. בעזרת תיעוד דומה ברשתות החברתיות, המשטרה הצליחה לאתר את הגור ולהצילו. ייתכן כי גם הפעם מירה נלקחה מאמה מסיבות דומות של בצע כסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה