משפט

מנהל בי"ס לא נתן לילד לצאת לטיול ורכבו הוצת

הנאשם חשוד בכך שהצית את הרכב של מנהל בית ספר בבית שאן לאחר שהרגיש כי אחיו הקטן "נפגע" מכך שלא יצא לטיול השנתי באילת
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
תושב הצפון הואשם היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בנצרת כי הצית רכב של מנהל בית ספר בבית שאן שבו אחיו הצעיר הלומד כנקמה על כך שלא הוציא אותו לטיול השנתי באילת. בנוסף הוגש נגדו בקשת מעצר עד תום הליכים. 
על פי כתב האישום, ב-26 בפברואר התקבל דיווח במשטרה על רכב שעולה באש באחת השכונות בבית שאן. צוותי לוחמי אש שהגיעו לזירה הצליחו להשתלט על האש, שגרמה נזק רב לרכב. רכב שחנה ליד נפגש גם מהלהבות. 
כחלק מהחקירה בעקבות האירוע, חשדו חוקרי המשטרה שכמה תלמידים שלומדים בבית הספר וסורבו לצאת לטיול שנתי כצעד ענישתי היו מעורבים באירוע, וארבעה מהם נעצרו.
בהמשך החקירה נעצר גם החשוד אחרי שחלק מהתלמידים קשרו אותו בחקירתם להצתת הרכב, למרות שהוא הכחיש. ככל שהתקדמה החקירה, הראיות נגדו התחזקו ועל פי חומר החקירה הוא הצית את הרכב לאחר שהבין שאחיו "נפגע" מכך שלא ייצא לטיול.
"מדובר באירוע חמור מאוד", סיפר פקד שרבל אסמיר, קצין חקירות בכיר במרחב העמקים שמנהל את החקירה. "יש בו תעוזה ואומץ ללכת ולפגוע באיש חינוך ותיק שקיבל החלטה שבסמכותו. עצרנו במהלך החקירה כמה צעירים נוספים במטרה להגיע לחקר האמת. מבחינתי, רק בנס לא נפגעו בני אדם כתוצאה מההצתה. האש שהשתוללה הייתה עלולה לפגוע בבתים סמוכים".
עו"ד ימימה אברמוביץ', שמייצגת את הנאשם, מסרה בתגובה: "הנאשם כופר בכל החשדות נגדו. מדובר בצעיר נורמטיבי וללא כל עבר פלילי, אין לו שום קשר לאירוע או לשאר המעורבים ועל כן נבקש לשחררו ממעצר. כשנקבל את החומר נלמד את התיק ונגיב בבית המשפט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה