משפט

פדיחה למשטרת ישראל: הואשם בהחזקת קוקאין, זה החומר שהתגלה במקום

מ' תושב תל שבע היה עצור במשך שמונה ימים מכיוון שהיה חשוד בהחזקת חומר אסור מסוג קוקאין. לאחר שהשופט ביקש להאריך את מעצרו חוקר מטעם המשטרה טען כי קיבל את תוצאות בדיקות המעבדה ומדובר בכלל בסודה לשתייה
מערכת ice | 
הקוקאין שנתפס (צילום דוברות המשטרה)
מ', תושב תל שבע שהיה עצור במשך שמונה ימים בחשד להחזקת קוקאין שוחרר לאחר שהתברר שהחומר שהוא החזיק היה לא אחר מאשר סודה לשתייה. שמעון איפרגן מאתר mako מפרסם כי מ' נעצר לאחר שנתפס עם 103 גרם של חומר שבעת המעצר השוטרים חשדו שמדובר בקוקאין בשווי של כ- 85 אלף שקלים.
עורך דין ארז שלו, הסנגור של מ' הכחיש את ההאשמות וטען כי החומר נתפס במתחם אחר שנמצא בבנייה ולכן לא שייך לו. המשטרה טוענת כי מ' נעצר מכיוון שנתפס במתחם בבעלותו. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של מ' בחמישה ימים עד קבלת בדיקות המעבדה. עקב כך, השופט החליט לשחרר את מ' באופן מיידי.
לאחר החלטת השופט החוקר מטעם המשטרה טען שקיבל את תוצאות בדיקות המעבדה שמראות מדובר בסודה לשתייה ולא בקוקאין. ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך חיפוש איתרה המשטרה חומר החשוד כסם מסוכן, ובהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט. מיד עם קבלת תוצאות בדיקת המעבדה החשוד שוחרר ממעצר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה