משפט

מכת הסמים תיפסק? חשודים משדרות ובאקה אל גארבייה נתפסו

מעל ק''ג סמים מסוג מריחואנה, נתפסו הלילה בביתו של תושב שדרות במהלך פעילות ממוקדת של המשטרה נגד סחר בסמים, במקביל, לוחמי משמר הגבול, בודקי המכס וחוקרי יחידת הסמים של מכס אילת עצרו 3 חשודים שניסו להעביר חומר החשוד כסם בכמות מסחרית במעבר "בגין" (טאבה)
כפיר אדר | 
דובוני הסמים (צילום משטרת ישראל)
בלשי תחנת שדרות יחד עם לוחמי יס"מ לכיש, ערכו הלילה (בין חמישי לשישי) חיפוש על פי צו שניתן על ידי בית המשפט בביתו של תושב העיר שדרות, כחלק ממאבקה של המשטרה בהחזקה וסחר בסמים מסוכנים.
במהלך החיפוש, תפסו השוטרים למעלה מ-1 ק''ג סמים מסוג מריחואנה וממצאים נוספים כגון משקלים, המצביעים לפי החשד על עיסוק החשוד בסחר. החשוד בשנות ה 50, נעצר לחקירה במשטרת שדרות, והיום הוא יובא בפני בימ"ש השלום לדיון בעניינו.

במקביל לכך הלילה (אור לשישי), במסגרת פעילות של לוחמי מג"ב דרום, בודקי המכס במעבר וחוקרי יחידת הסמים של מכס אילת. הגיע רכב ובו היו שלושה נוסעים שביקשו לנוע דרך מעבר "בגין" (טאבה) לכיוון מצרים.
כוחות האכיפה, בדקו את נהג הרכב, אשר נמצא פסול לנהיגה ונעצר במקום. בחיפוש שבוצע ברכב, נתפסו כ- 8 ק"ג חומר החשוד כסם סינתטי ("נייס גאי") ו-2 ק"ג זרעי קנאביס. שני חשודים תושבי באקה אל גרבייה ונהג הרכב תושב רהט נעצרו והועברו לחקירה במשטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה