משפט

מכת ייבוא סמים במטוסים: נתפס מטען בשווי מיליונים

שוטרי מכס באנגליה שחשדו בחבילה ספציפית גילו כי חשדם היה נכון לאחר שמצאו כמות עצומה ויקרה של קנאביס. המשטרה עצרה חשוד שנשפט לאחרונה לארבע שנים ושמונה חודשי מאסר
מערכת ice | 
חברות הקנאביס נתבעות (צילום shutterstock, unsplash)
בתקופה האחרונה אנגליה סובלת מ'"מגפה" חדשה והיא ייבוא מתמיד של סמים דרך האוויר, בעיקר מלוס אנג'לס. לאחרונה היו מספר מעצרים ועיכובים של המכס בנושא והשבוע מדווח על מקרה נוסף שמצטרף לרצף האירועים.
לאחרונה שוטרי מכס בנמל התעופה איסט מידלנדס עיכבו חבילה שתוארה כציוד לניקוי יבש, אך בפועל נמצאו בה מעל ל-200 שקיות של קנאביס, במשקל 153 ק"ג ובשווי מוערך של 2.3 מיליון פאונד. המשטרה פתחה בחקירה והצליחה לאתר גבר בן 31 מנוטינגהאם בשם קרטיס קמפבל ושמו כבר נקשר למקרה אחר של הברחת סמים משנה שעברה.
אחרונה הוא נשפט למאסר של קרוב לחמש שנים, אך לא ברור אם אירועים נוספים קשורים אליו. לצד המקרה של קמפבל דווח על מעצר נוסף של אדם שנתפס מעביר קנאביס בשווי של מיליונים. בחודשים האחרונים שוטרי המכס ברחבי המדינה תפסו מאות ק"ג של סמים. האירועים והקשר ביניהם נמצאים תחת חקירה.
כזכור נושא הברחת הסמים הביא לא מעט כותרות גם בארץ לאחרונה, עם עיקובן של ארבע צעירות בנמל התעופה בן גוריון כשעליהן ק"ג רבים של סמים מברלין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה