משפט

מבריחת הקוקאין נחשפת: "לא חשבתי שאני מביאה משהו מסוכן"

נחשף תמליל החקירה של אחת מארבע הצעירות החשודות בהברחת קוקאין וקטמין לנתב"ג: "ארבל הגתה את הרעיון, חשבתי שאנחנו רק מעבירות משהו לארץ, סמכתי על החברות שלי". לאחר מכן חזרה בה מהודאתה
מערכת ice | 
ארבעת הצעירות שנתפסו בהברחת קוקאין (צילום מתוך הפייסבוק)
כחודש לאחר מעצרן של ארבע הצעירות החשודות בהברחת סמים קשים מסוג קוקאין וקטמין לישראל, נחשפת עדותה במשטרה של אחת מהן, לי פוני, שנשברה והפלילה את חברותיה.
בחדשות 12 פורסמו התמלילים מתוך חקירתה של פוני, בו אמרה: "ארבל הגתה את הרעיון. היא הציעה לנו ללכת לחו"ל להביא דברים שהם לא דברים מסוכנים שאנחנו בסך הכול מעבירות את זה לארץ. היא אמרה לי שנקבל 40 אלף שקל בתמורה להעברה. לא חשבתי שאני מביאה משהו מסוכן – סמכתי על החברות שלי".

מאוחר יותר חזרה בה פוני מההודאה בחקירה, ככל הנראה בעצת עורכי דינה, ושתקה בהמשך החקירות. פרקליטה של אחת הנאשמות, עו"ד ששי גז אמר: "מדובר בבחורה צעירה בלי עבר פלילי, שזאת פעם ראשונה שהיא נחקרת במשטרת ישראל. בימים אלו היא נשלחה לתסקיר קצין מבחן, ואני מאמין ומעריך שלאחר התסקיר היא תשוחרר לביתה".
במהדורה הוצג תיעוד המעצר של הנערות, כאשר אחת מהן, אוראל בן חיים, הצליחה לחמוק עם המזוודה האדומה שלה אל מול עיני הבלשים, שעצרו באותו זמן את חברתה. כשהבינה מה קרה מיהרה לעזוב את הטרמינל תוך שהיא משוחחת בטלפון הנייד, ויוצאת אל המכונית שממתינה לה. רק כעבור כמה שעות נעצרה בן חיים בביתה, והסמים נתפסו זרוקים בתוך פח אשפה.
בחקירה התברר ששלושה חודשים לפני המעצר בנתב"ג, כבר התקבל במשטרה מידע מודיעיני על כך שארבל מזרחי ולי פוני משמשות כבלדריות סמים – אולם דבר לא נעשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה