משפט

חייבת מעל מיליון שקלים וממשיכה לטייל במסעדות יוקרה ובגולף

אישה שנכנסה לחובות כלכליים הגישה בקשה למתן צו שיקום כלכלי. לאחר שזה אושר התגלתה האמת ונחשף כי היא ממשיכה לנהל אורח חיים בזבזני במיוחד, עם ביקורים רבים למועדון הגולף, מסעדות יוקרה ועוד
מערכת ice |  4
אושר ועושר (צילום freepik)
אישה שעלתה לארץ בשנת 2009 נקלעה בשנים האחרונות למצב כלכלי רעוע, לכאורה, ובהתאם לכך הגישה בקשה למתן צו שיקום כלכלי, במסגרתו יכול שופט לפתור אותה מתשלום החוב שצברה בסך מעל למיליון שקלים. הצו אכן ניתן, אך אז התגלתה האמת מאחורי התמונה שניסתה האישה לצייר לשופט.
על פי אתר פסקדין, במעמד הבקשה טענה האישה כי בעלה עזב אותה והפסיק לשלם לה כ-50 אלף שקלים בחודש. בעקבות המחסור בכסף היא נאלצה לעזוב את הבית היוקרתי ובקיסריה, עברה לדירת שותפות באור עקיבא והחלה לעבוד בתור מנקה. בהתאם השופט קבע כי האישה תשלם רק 1,500 שקלים חודשית.
עם זאת, זמן קצר לאחר מכן הממונה על ההליך פנה לבית המשפט וביקש לבטל את הצו היות שהתברר כי האישה שיקרה לבית המשפט ובפועל ממשיכה לגור בביתה בקיסריה, נוהגת ללכת למסעדות יוקרה ולמועדון הגולף ועוד. כמו כן, התברר שהאישה כלל לא עובדת במנקה, אלא מנהלת עסק בתחום שנותן שירותי ניקיון למוסדות יוקרתיים.
השפט קבע בהתאם כי אכן החייבת לא חשפה את כל האמת על מצבה ואפילו הרחיקה לכת כדיי להסתיר את המידע לגמרי. עם זאת, חיפוש מהיר ברשת חושף בקלות את מצבה. בהתאם, השופט לא ביטל את הצו, אלא קבע כי החייבת תמשיך לשלם את הסכום חודשית ולתקופה בלתי מוגבלת. לכך הוסיף כי רק עוד שלוש שנים היא תוכל לבקש לקבוע מועד להפסקת התשלום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמה חיים בסרט יש במדינה הזאת
    בומרנג 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כולם בפוזה
    סגור
  • 3.
    כנסו בבקשה
    אזרח 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפסול אותה מיד, ולעצור אותה לכלא!! מיד מידדדדד
    סגור
  • 2.
    בטח נערת ליווי רוסיה מסריחה (ל"ת)
    שמעיה 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    גם אני נפלתי על רוסיה כזאת
    רוסיות 02/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שצברה חובות של מיליונים ומשלמת 1500 שח לחודש. היא לא צריכה לדאוג משום שחובות של מיליונים היא בכל מקרה לא תספיק להחזיר בימי חייה.
    סגור