משפט

עורכת הדין שהתלוננה נגד אבי חימי התייעצה עם סנגור פלילי

לאחר שיחת הוידאו בה חשף עצמו בפניה ראש לשכת עורכי הדין, התייעצה עורכת הדין עם סנגור פלילי, והוא המליץ לה להתלונן אם חשה מוטרדת. טרם הוגשה תלונה במשטרה
מערכת ice | 
אבי חימי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
במשטרה בודקים האם לפתוח בחקירה בפרשת המעשה המגונה שביצע ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, בשיחת וידאו עם עורכת דין שביקשה את עזרתו להתמנות לשופטת.
גלובס פרסם כי עורכת הדין שחשפה את הפרשה התייעצה עם סנגור פלילי בכיר מיד לאחר שבוצע המעשה המגונה. הסנגור המליץ לה להגיש תלונה במשטרה אם היא חשה מוטרדת או שבוצעה כלפיה עבירה.

את הפרשה חשפה אילה חסון בחדשות 13 ולפיה בעת שהתקשר עו"ד חימי אל עורכת הדין בשיחת וידאו, הפשיל לפתע את מכנסיו והחל לענג את עצמו אל מול עיניה. היא תיעדה את מעשיו ואת הסרטון הציגה מאוחר יותר בפני אילה חסון.
למחרת חשיפת הפרשה, הודיע עו"ד חימי כי הוא מתפטר מתפקידו כראש לשכת עורכי הדין. הוא התראיין לגיא פלג בחדשות 12 וטען כי המעשה נעשה בהסכמה, וכי ניהל מערכת יחסים אינטימית עם עורכת הדין במשך 3־4 שנים. לכך הגיבה עורכת הדין כי לא הייתה הסכמה ולא רומן: "לא היה לי רומן אתו, ממש לא. מרבית הפעמים שנפגשנו זה היה בנוכחות אנשים נוספים, במקום פומבי".
עורכת הדין טרם הגישה תלונה במשטרה, למרות שאין חובה בתלונה כדי לפתוח בחקירה. מלבד החשד להטרדה מינית, יש בעייתיות בכך שחימי המליץ על עורכת הדין לשיפוט, בעוד הסתיר כי מתנהל ביניהם רומן כפי שהוא מתאר. יש אפשרות כי אם ייחקר חימי, עשויה להיחקר גם עורכת הדין בחשד להפצת תמונותיו האינטימיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה