משפט

הלם בעולם המוזיקה: זמר מוכר חשוד בהטרדה מינית

אחת הדמויות המוכרות בישראל בתחום הזמר המזרחי, נחקר במשטרת טבריה בעיר בחשד להטרדתן של שתי קטינות
מערכת ice | 
הופעות (צילום pixabay)
תושב טבריה, שמוכר בעולם הזמר המזרחי, עוכב היום (רביעי) לחקירה בתחנת המשטרה בעיר, זאת בחשד שהוא עומד מאחורי הטרדה מינית של שתי קטינות שהכיר. המשטרה אישרה את הדיווח לגבי עיסוקו.
הסיפור החדש מגיע בעוד פרשת אייל גולן המחודשת ממשיכה להחקר וטרם הגיעה לסיומה למרות שכבר נערך עימות של ט' ונ', שתיים מבין המתלוננות בפרשת 'משחקי חברה' בה מעורב הזמר אייל גולן עם אחד החשודים בפרשה החמורה שנמצאת בחקירות מאז תחילת העשור הקודם וגם עם גולן עצמו.

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית העלה ציוץ עם ט' ו-נ' נכנסות יד ביד לעימות השלישי בפרשת אייל גולן וכתב: "עכשיו בתחנת יפו. העימות הוא עם אחד הפוגעים ממנגנון הניצול סביב אייל גולן, חשוד בעבירות מין חמורות, שלא נחקר בזמן אמת כי המשטרה טענה שלא מצאה אותו. אנחנו כאן בבוקר הזה עומדות לצד ט' ונ' - וקוראות - אתן לא לבד!".
רק לאחרונה בין העדויות שהובאו נגדו נאמר: "עוד לא הספקנו לסיים להתקלח (אחרי ששכבו עם אייל - ו"ת), אייל נכנס עם *** לחדר ואמר 'זה החבר שאני דורש שתפנקו'", סיפרו. "אז הוא תפס את נ' כשהיא כפופה על הבגדים, זרק אותה על המיטה ועלה עליה. היא התנגדה בכל הכוח, הוא התעצבן עליה. עזב אותה, תפס אותי עם כל המשקל וכל הכוח שלו, הוא חדר אליי בכוח. הוא לא הפסיק והוא המשיך ולא עניין אותו שכואב לי. הוא תפס אותי בזרועות ושיתק אותי בידיים. הוא אנס אותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה