משפט

אייל גולן נסער: העימות עם המתלוננת בפרשת משחק חברה

העימותים בין אייל גולן לבין שתי המתלוננות נגדו בפרשת "משחקי חברה" החלו, ומסתמן כי במהלך העימות עם המתלוננת ט' גולן היה נסער במיוחד
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אינסטגרם/ אייל גולן)
בשעות אלה ממש הזמר אייל גולן נמצא בעימות מול אחת המתלוננות נגדו בפרשת 'משחקי חברה', כעשור לאחר שהפרשה פרצה לתודעת הציבור. על פי דיווחים ראשוניים העימות עם המתלוננת ט' כבר הסתיים ומתברר כי במהלכו גולן היה נסער אם כי לא ברור מה היה הדבר הספציפי שהביא אותו לכך, מעבר למורכבות של הנושא.
בעת זו הוא אמור להיות בעימות הנוסף שנקבע להיום עם המתלוננת הנוספת נ' וזאת בנפרד לגמרי מהעימות הקודם. במסגרת העימותים הללו שתי המתלוננות תכננו להטיח בגולן את כלל ההאשמות שלהן נגדו, בעזרת עורכת הדין גילי שמילוביץ, וכנראה כך גם עשו.
בשבועות האחרונים המשטרה, שחוקרת מחדש את התיק, הביאה את שתי המתלוננות לעימות מול גורמים נוספים ומקורבים של גולן, שלכאורה גם הם מעורבים בפרשה. 

צ
צילום: אבשלום ששוני פלאש 90
כזכור, היום בבוקר אפילו טרם החלו העימותים גולן כבר הצליח לעורר תגובות כועסות על כך שלכאורה עשה שימוש בכפיל שייכנס כניסה הראשית לתחנת המשטרה בתל אביב ובכך יסיט את תשומת הלב מרכבו שיכנס בדרך חלופית לתחנה. כל זאת בעוד ששתי המתלוננות נכנסו בכניסה הראשית ואף זכו לאהדה רבה מהפגנת התמיכה שהגיעה למקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה