משפט

רותם חג'ג' מתפרקת: "צלקת לכל החיים, זה נוראי"

רותם חג'ג' העלתה תיעוד של הגננת המתעללת בקריית מלאכי והתפוצצה: "המן הרשע בדמות הגננת בתיה דיין. למה אין ענישה הוגנת? אני מרחמת על ההורים אני רואה את זה וכל מה שבא לי לעשות זה ללכת לשם אבל מה לעשות שאנחנו חיים במדינה שאסור"
מערכת ice | 
רותם חגג (צילום אינסטגרם)
רותם חג'ג', כוכבת הרשת ואשתו של אייל הנדל"ן, צחי חג'ג', העלתה היום (חמישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו היא זועמת על המקרה הנורא שאירע בגן בקריית מלאכי, בו גננות התעללו בילדים.
חג'ג' כתבה תחילה: "תצעקו לשינוי - זה הכוח שלנו. הכוח של הביחד". לסטורי שהעלתה הוסיפה את התיעוד הקשה של התקיפה בגן הילדים וכתבה: "המן הרשע בדמות הגננת בתיה דיין. למה אין מצלמות בגנים? מזהירה מראש. קשה מאוד לצפייה! למה אין ענישה הוגנת? אני מרחמת על ההורים. למה אין פיקוח ראוי? והילדים שחוו את הדבר למה ילדים צריכים לחוות את הנוראי הזה!!! להישאר עם צלקת לכל החיים?! אני רואה את זה וכל מה שבא לי לעשות זה ללכת לשם". 
חג'ג' הוסיפה: "אבל מה לעשות שאנחנו חיים במדינה שאסור? איבדו את האמון שלהם באנשים אחרים? למה? בגלל שקל "לצאת" בעונש-ק-ל. כי מכשפות קיימות באגדות, וגם בחיים. הדבר הזה - אוטומט לוקח אותנו למחשבות לא בריאות על האם אנחנו יכולים להשאיר את הילדים שלנו בידיים אחרות בלי השגחה. לא נשתוק יותר! ואנחנו מספרים שמכשפות יש רק באגדות!!! להתעוררררררר מחר זה קורה לאחד מאתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה