משפט

אבא של בן זיני בדרך לכלא? "טעות קשה, הוא חף מפשע"

יקותיאל זיני אביו של הזמר, תכנן את ההברחה ואף מימן את רכישת הסמים על פי חשדות המשטרה ועל כן הוגש נגדו כתב אישום חמור. עורך דינו טוען: "הוא נגד סמים, ומתייחס לזה בחומרה רבה. הוא מנתק קשרים עם חברים שקשורים לסמים"
מערכת ice |  3
בן זיני (צילום אינסטגרם)
כתב אישום נגד אביו של בן זיני הוגש היום. כחודש לאחר שיחידת להב 433 עצרה חמישה חשודים בחשד לייבוא של עשרות ק"ג של סם הקוקאין מדרום אמריקה, ביניהם יקותיאל זיני, כתב אישום חמור מאוד הוגש על הברחת הסמים לישראל.
עורך דינו של זיני האב, יהלי שפרלינג, יצא במסר ברור לאחר הדיון בבית המשפט וטען: "הוגש כתב אישום חמור, יחד עם זאת, הלקוח עומד על שלו ואמר שאין לו קשר לייבוא הסמים".
 
עוד הוסיף: "אנחנו בטוחים שנקרא את חומר הראיות בתיק נוכל לענות לכל שאלה וכל תהיה בעניין. הוא נגד סמים, ומתייחס לזה בחומרה רבה. הוא מנתק קשרים עם חברים שקשורים לסמים. יש פה טעות קשה מאוד של המשטרה - הוא חף מפשע".
במקביל, עורך הדין שי לוי, שמייצג את הנאשם מור זוהר, שלו אזרחות קולומביאנית, מסר אחרי הדיון: "כתב האישום נראה חמור, חומר הראיות טרם התקבל, רחוקה הדרך מהרשעה. על פניו הראיות שהוצגו רעועות, אחרי שאקרא את החומר אסביר לפרקליטות ולמדינה כי הנאשם שאני מייצג חף מפשע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הוא לא השם (ל"ת)
    לא מזוהה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בן זיני אבא שלו
    ניקה 02/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכן אין כמו אבא שלך בן זיני
    סגור
  • 1.
    עורך הדין שלו החלאה צריך לשבת
    עוכר דין 12/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בכלא יחד איתו.
    סגור