משפט

תושבי אילת בפאניקה מוחלטת: "יש פיגוע בקניון"

משטרת ישראל עצרה נער בן 18 החשוד שהפיץ הודעה שהכניסה את תושבי אילת לבהלה גדולה: "תזכרו את המילה שלי, 9 בערב יש פיגוע באייסמול. אילתים תפיצו"
מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
משטרת ישראל עצרה אתמול חשוד, נער בן 18, לאחר שהעלה סטורי בפייסבוק בו נכתב דיווח כוזב כי בערב יתרחש פיגוע בקניון אייסמול באילת, כך פורסם היום (ראשון) על ידי שמעון איפרגן ב"מאקו". אותו נער כתב בסטורי שהעלה: "תזכרו את המילה שלי, 9 בערב יש פיגוע באייסמול. אילתים תפיצו".
שוטרי מרחב אילת ביצעו פעולות חקירה שהביאו לאיתורו ומעצרו של הנער, זאת רגעים ספורים אחרי שפרסם את אותו סטורי מטריד. החשוד, שנחקר בחשד לאיומים, הובא היום לבימ"ש השלום באילת שהאריך את מעצרו עד ל-12.12.22.
על פי החשד, הנער גרם לבהלה גדולה בעיר וגולשים רבים פנו למשטרת מרחב אילת והתלוננו על הסטורי שעורר פאניקה מוחלטת בעיר. גורמים במשטרה טענו: "הוא גרם לבהלה גדולה בעיר והלחיץ אזרחים רבים. קיבלנו דיווחים מאזרחים רבים. זה מעשה חמור מאוד".
תושבת העיר אילת, שנחשפה להודעה, סיפרה על החששות הגדולים ל"מאקו": "היינו בטיילת בעיר. פתאום ראינו את הסטורי וברחנו משם בבהלה. חשבנו שיש פיגוע". הנער החשוד שהובא להארכת מעצר טען בחקירתו למשטרה כי מדובר רק במעשה קונדס. הוא הביע את חרטו על מעשיו וטען  שלא התכוון לזרוע בהלה בעיר ובקניון, כך על פי הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה