משפט

נוכל הטינדר מעורר סערה בבית המשפט: "שקרן, ליצן"

בלאגן בדיון של סיימון לבייב שפנה לעו"ד שממול ותקף: "אתה אמרת שאני שילמתי כסף לצלמים כדי להגיד שעושים עלי סרט ועכשיו אתה אומר שחברת ההפקה שוכרת עבורי מאבטחים בשביל התדמית שלי"
מערכת ice | 
סיימון לבייב
שורה של נשים הפנו אצבע מאשימה אל עבר שמעון חיות, הידוע בכינויו סיימון לבייב, או בשם האפילו יותר מוכר שלו בזכות נטפליקס 'נוכל הטינדר', בשל העובדה שעקץ והונה לכאורה כלכלית אותן וגרם להן לנזקים חמורים לדהריהן.
לאחר שהגיעה תלונה נוספת מצד צעירה ישראלית שטענה כי הוציא ממנה במרמה כחצי מיליון שקלים, התייצב הבוקר (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב לדיון טכני בנוגע לייצוגו המשפטי, לאחר שעורך דינו הקודם פרש מתפקידו וחדל להגן עליו. 

"אני לא התחזתי, זה שמישהו בא וטוען, כל אחד יכול לבוא ולטעון. שינית את שם המשפחה שלי באופן חוקי ורגיל כמו כל אזרח בישראל", הצהיר נוכל הטינדר לכלי התקשורת. אחת המראיינות הזכירה לו ששייך עצמו למשפחת לבייב, הוא השיב: "יש טענות, זו הסיבה שהם פנו לרשויות אך הם דחו על הסף את כל מה שקורה פה. בחוק יש פרצה. אני פה כדי שזה ייפול". 
לסיום הוא פנה בתוקפנות לעו"ד גיא אופיר, המייצג את משפחת לבייב וזעם: "אתה אמרת שאני שילמתי כסף לצלמים כדי להגיד שעושים עלי סרט ועכשיו אתה אומר שחברת ההפקה שוכרת עבורי מאבטחים בשביל התדמית שלי. אתה שקרן לאור יום, ליצן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה