משפט

"נוכל הטינדר" תובע את המתלוננת החדשה נגדו: "נפלתי קורבן"

ימים ספורים לאחר שפורסמה התלונה החדשה נגד סיימון לבייב, המתלוננת מספרת לראשונה על הקשר ביניהם וכיצד הצליח לשכנע אותה להעביר לו סכומי עתק. לבייב מצדו כבר התקדם לשלב התביעה נגדה
מערכת ice |  3
סיימון לבייב
השבוע התפרסם כי "נוכל הטינדר", סיימון לבייב, הסתבך שוב בפרשת הונאה והפעם ממש כאן בארץ, לאחר שצעירה האשימה אותו בכך שגנב ממנה 400 אלף שקל ומסר לה צ'ק לא מכוסה. כעת, אתר mako מפרסם ראיון עם המתלוננת ועם תגובה מפתיעה מצדו של לבייב. 
על פי הדיווח, המתלוננת הגישה תלונה במשטרה נגד לבייב (שמעון חיות) וסיפרה כי השניים היו בעצם חברים קרובים לתקופה ממושכת והיום מתראים כל יום. בהתאם לכך, האמון בו גבר אצלה לאורך הזמן והוא אפילו הצליח להפריך מולה את כל מה שהוצג בסרט של נטפליקס
במהלך החברות המתלוננת סיפרה ללבייב שהיא מחפשת להחליף את רכבה אך הוא הצליח לשכנע אותה שלא לעשות זאת: "רציתי לקנות אותה בארץ, ואז הוא אמר לי 'לא, חכי, אל תקני אותה פה, אני יכול לדאוג לך לעסקה יותר טובה'. הוא גרם לי להאמין שצריך לקחת הלוואות בשביל זה והוא ממש היה איתי חלק בכל שלב של לקיחת הלוואות מטורפות בריביות פשוט דמיוניות, ולהעביר לו את הכול. העברתי לו סכומים לא קטנים".
לאחר מכן היא טוענת שלבייב החזיר לה לכאורה את הכסף באמצעות צ'ק אלא שהוא לא היה מכוסה. 
כעת, לאחר שיצאה עם סיפורה בפומבי גם לבייב עצמו הספיק להגיב לטענות וכעת מסתבר שהוא גם תובע אותה: "נפלתי קורבן לסחיטה, לעבריינים. הבחורה הזו עבריינית לכל דבר ועניין. חשבתי שהיא ידידה שלי. הבחורה הבינה שהיא הסתבכה פה קשות והיא מואשמת בגניבת רכב. הוגשה תלונה כלפיה כבר ביום ראשון ואנחנו נתבע אותה על כל מה שהיא עשתה, חוץ מהעניין הפלילי שהיא עשתה, גם על כל הוצאות הדיבה וכל הדברים האלה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מרחם עליה בגרוש
    מישקה 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העולם מכיר אותו ושמע עליו, כולם טועים ורק את החכמה מכולם, בהצלחה תתמודדי
    סגור
  • 2.
    כל כלב יגיע יומו
    זיו 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אדם רשע ומרושע יומך יגיע והקארמה תרדוף אותך
    סגור
  • 1.
    רק במדינה הנבל הזה לא מאחורי סורג ובריח
    שאלתיאל 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולרוקן אותו מכל הרכוש ,להשאיר אותו ללא שקל.
    סגור