משפט

איילה חסון חושפת: "אדם מזוהם ומטונף הטריד אותי מינית"

אחרי העונש המגוחך שקיבל הבאדוי שהטריד מינית את הילדה בת ה-10 בצפון, איילה חסון חשפה בזעם: "בגיל 10-11 עברתי פגיעה מינית, אני אומרת לכם שזה לעולם לא עובר - זו צלקת לכל השנים"
מערכת ice |  4
אילה חסון (צילום מסך רשת 13)
עם גדול אירע השבוע במדינת ישראל אחרי עוד גזר דין מגוחך שגזר בית המשפט. צעיר מהפזורה הבדואית, שהיה בן 17 בזמן המעשה, פרץ לבית ותקף מינית ילדה בת 10 בזמן שישנה, וקיבל גזר דין מצחיק של 5 שנים בלבד בין סורג ובריח.
אשת התקשורת ומגישת חדשות 13, איילה חסון, התראיינה הבוקר (שישי) בכאן רשת ב' וחשפה כי גם היא הוטרדה מינית בצעירותה: "בגיל 10-11 עברתי פגיעה מינית, שהיא האלפית של האלפית ממה שהילדה הזאת עברה. אדם מזוהם, מבוגר, מטונף, דחף את הלשון לתוך הפה שלי. ואני אומרת לכם שזה לעולם לא עובר. כשאת ילדה חסרת אונים, וחסרת יכולת להתמודד עם דברים כאלה ולא מבינה בכלל את העולמות האלה - זו צלקת לכל השנים".
חסון המשיכה: "למזלי כנראה, אני נולדתי בגיל הזה שפגעו בי. בעצם משם נהייתי לוחמת, הסצנה הזאת. כי רצתי מיד להורים שלי, וסיפרתי להם והם הגנו עליי. הילדה הזאת עברה דבר שהוא טראומה. איך אתם שופטים? מה העניינים איתכם? היא לא יכולה הייתה להעיד? ילדה כזאת בכלל יכולה הייתה להעיד? תגידו אתם מטורפים? תחשבו שזו הילדה שלכם, הנכדה שלכם, ולא איזה אחת מהדרום שם, איזה לא יודעת מה. מה נהיה פה? מה נהיה פה?"
חסון סיכמה: "פלא שאני רותחת על מערכת המשפט? עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם? על האפליות האלה. מה זה הדברים האלה? מה זה? על האפליות האלה. מה זה הדברים האלה? מה זה? מי מעז לתת עונש לאדם שפרץ לבית, ועשה מעשה סדום בילדה בת 10 - חמש שנים. תגידו לי. תגידו לי, מה זה הדבר הזה? איך זה לא... איך זה בכלל עובר אותנו?"
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אילה חסון את גדול מהחיים כל הכבוד לך (ל"ת)
    מור 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    איכסס עם מקל מי יגע בה (ל"ת)
    מגעילה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    שינוי מערכת המשפט
    נועם 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חייבים לשנות את מערכת המשפט.זאת לא רשות שופטת,זאת רשות דורסת.
    סגור
  • 1.
    יא מזוהמת מכוערת
    יאיר 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 8
    מי יטריד דוחה שכמותך? עם מקל של מטטאטא לא הייתי נוגע בך
    סגור