משפט

כוכבת פלייבוי בדרך לכלא: זו השפנפנה שהודתה ברצח אכזרי

קלסי טרנר, דוגמנית פלייבוי צעירה, הואשמה בהריגה של ד"ר תומס בורצ'רד, פסיכיאטר ילדים בן 71, אותו רצחה באכזריות אחרי שחבטה בו עם מקל בייסבול והכניסה את גופתו לתא המטען של הרכב, שם נמצא אחרי זמן רב
מערכת ice |  2
קלסי טרנר (צילום אינסטגרם)
קלסי טרנר, דוגמנית פלייבוי צעירה, הואשמה בהריגה של ד"ר תומס בורצ'רד, פסיכיאטר ילדים בן 71, אחרי שהסכימה שלשום (רביעי) לעסקת טיעון בבית המשפט. טרנט, שלא הודתה באשמה תחילה, יכולה הייתה לשבת 25 שנה בכלא.
גופתו של בורצ'רד נמצאה בתא מטען של מכונית מרצדס בלאס וגאס במרץ 2019, זאת לאחר שהוכה באכזריות למוות, כך נמסר אז מהמשטרה. טרנר הייתה במערכת יחסים עם בורצ'רד, שדאג לעזור לה ולשלם את שכר הדירה שלה בלאס וגאס. בעת שהגיע אליה לדירה בלאס וגאס, טרנר הכתה אותו באכזריות עם מקל בייסבול וגרמה למותו הטראגי.
חבריה של טרנר, הודו גם הם באשמה בקשר למותו של הרופא. השלושה התגוררו יחדיו בדירה אותה השכיר לטרנט בורצ'רד. המכונית שבה נמצאה גופתו של בורצ'רד הייתה קשורה לטרנר, והיא נלקחה בסופו של דבר למעצר על ידי סוכנים פדרליים בקליפורניה מספר שבועות לאחר מציאת בורצ'רד. על פי דיווח ב"ניו יורק פוסט", למרות המעשה הקשה והעונש המקסימלי שיכול להינתן לה, היא עשויה לשבת 10 שנים בכלא במסגרת עסקת טיעון. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השוגר דדי חטף ממנה בראש תרתי משמע
    נגר עצמאי 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה עצמאים מחזיקים משהו בצד
    סגור
  • 1.
    הדברים שיכולתי להוציא עליה רק יחמיאו לה!
    אלמוני 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שתינמק בכלא, הבאנשי הבלונדינית
    סגור