משפט

התפרעויות בבני ברק: עשרות חרדים התעמתו עם המשטרה

עשרות מתפרעים חסמו כבישים, הציתו פחים והשליכו חפצים אל עבר כוחות המשטרה שהוזעקו למקום, זאת כחלק מהמחאה נגד חנויות הסלולר בעיר 
מערכת ice |  2
התפרעות חרדים בירושלים (צילום דוברות משטרת ישראל)
הפגנה נגד חנות סלולר בבני ברק אמש (ראשון) יצאה מכלל שליטה והתדרדרה לכדי הפרות סדר שכללו חסימות כביש, שריפת פחים, והשלכת חפצים לעבר השוטרים שהגיעו למקום.
בתיעוד שעלה בעמוד הטוויטר של כתב חדשות 12 יאיר שרקי ניתן לראות עשרות חרדים צועדים על הכביש הסמוך לחנות. לאחר מכן חסמו המתפרעים את כביש הגישה אל החנות והשליכו חפצים על הניידות החולפות שבאו להשליט סדר.
 
למעשה לא מדובר באירוע חריג באזורים החרדיים. רק בפברואר מתפרעים ניפצו חלון ראווה של חנות סלולר בירושלים, זאת לאחר שהבעלים סירב לקבל את ההכשר של "ועדת הרבנים לענייני תקשורת". בתיעוד ממצלמות האבטחה, נראים עשרות חרדים מתקבצים מול דלת החנות כשבכניסה עומד שוטר. בשלב מסוים, הם רצים לעבר דלת הזכוכית ומנפצים אותה בכוח. כמה שבועות לאחר התקרית בירושלים הגיעה תורה של בית שמש כאשר שני חשודים נעצרו בהפרת סדר ואיומים כלפי בעלי חנות סלולר בעיר.
באפריל 2021, עשרות הפגינו נגד חנות סלולר המוכרת מכשירים לא כשרים. למקום הוקפצו כוחות יס"מ כדי לסייע בחילוצו של בעל החנות. בתיעוד מהמקום, נראים השוטרים מרחיקים מהחנות את המפגינים - שקוראים לעברם קריאות מגונות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטלנותם אמונתם (ל"ת)
    חיים 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ממש כמו הטליבאן באפגניסטן... פיגור ברמות הגבוהות ביותר
    צחי מרום 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כת של נחשלים.
    סגור