משפט

גן האירועים הלא חוקי נהרס: איפה לא תוכלו לחגוג?

הרשות לאכיפה במקרקעין ביצעה בשיתוף יחידת מתפ"א של משטרת ישראל מבצע כנגד מתחם לא חוקי באזור צריפין, סמוך לכפר חב"ד
מערכת ice | 
מתחם 7 צריפין (צילום קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים)
במסגרת הפעילות הגיעו היום (ראשון) מפקחי היחידה המרכזית של הרשות לאכיפה במקרקעין, בליווי לוחמי יחידת מתפ"א של משטרת ישראל וביצעו תפיסה פלילית של כלי צמ"ה שמשמשים תחנת מעבר פיראטית למיון ברזל ופסולת בניין.
תחנת המעבר הפיראטית מהווה חלק ממתחם לא חוקי בשטח כולל של 15 דונם שנמצא סמוך לבסיס הצבאי צריפין ולכפר חב"ד. תחנת המעבר הפיראטית פועלת ללא היתר, בניגוד לייעוד הקרקע ומהווה מטרד סביבתי שכן השלכת פסולת בניין בשטחים הפתוחים גורמת למפגע נופי ועלולה לגרום לזיהום מי תהום, זיהום אוויר וכיו"ב. 

במסגרת הפעילות נתפסו והוחרמו על ידי הכוחות עשרות כלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) בשווי מיליוני שקלים. השימוש בכלי התפיסה הפלילית, כחלק מהחקירה הפלילית, גורם להפסקה מיידית של העבירה ומהווה מכה כלכלית קשה לעוברי העבירות שכן הכלים שנתפסים מהווים את ליבת ומהות ההפעלה של העסקים.
כמו כן, יישקלו על ידי הרשות לאכיפה במקרקעין הטלת קנסות בגובה של עד 600 אלף ש"ח ויינקטו פעולות אכיפה נוספות. גן האירועים הלא חוקי שהיה במקום נהרס עצמאית על ידי הבונים לאחר שהוצא למבנה צו הריסה על ידי הרשות לאכיפה במקרקעין. הרשות לאכיפה במקרקעין ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותן עד לפינוי של כלל המבנים הלא חוקיים במתחם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה