משפט

שליח נמצא מת אחרי שהותקף על ידי שני כלבים - שנורו למוות

נהג המשלוחים של חברת אמזון, נמצא בת בחצר הבית במיזורי, לאחר שעבר תקיפה של מסטיף אנגלי ורועה גרמני, שנורו על ידי השוטרים לאחר גילוי הגופה
מערכת ice | 
הרכב של השליח
נהג המשלוחים של אמזון, נמצא מת מחוץ לבית במדינת מיזורי, בעקבות תקיפת כלבים, מה שהוביל את השוטרים לירות למוות בשתי החיות. רשויות נקראו לבית ליד הכביש המהיר O באקסלסיור ספרינגס בסביבות השעה 19:00 ביום שני האחרון וגילו את גופת הקורבן בחצר הקדמית.
השכנים דיווחו כי טנדר של אמזון חונה עם האורות שלו דולקים בבית המגורים במשך מספר שעות, אמר השריף סקוט צ'ילדרס. הפציעות של הנהג היו עקביות עם סימני נשיכה של בעלי חיים ושני כלבים נצפו בזירה. השוטרים ירו בכלב אחד, שנכנס לבית דרך דלת כלב מוכתמת בדם. הם עקבו אחרי הכלב לתוך הבית והרגו אותו ואת הכלב השני שהיה בפנים ונראה היה תוקפני.
"בשל טבען של חלק מהפציעות, איננו יכולים לאשר או להכחיש אם הכלבים היו הגורם למותו של הנהג, אולם רצינו להיות בטוחים", אמר צ'ילדרס. מחקירה ראשונית עולה כי נשיכות בעלי החיים מילאו תפקיד במותו של עובד אמזון, אך בודק רפואי יקבע את ההחלטה הסופית בהמשך. הקורבן לא זוהה נכון ליום רביעי אחר הצהריים ולא נמסרו פרטים על הבעלים של שני הכלבים ההרוגים, שתוארו כרועה גרמני ומסטיף אנגלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה