משפט

אלי ציפורי יפצה את ברוך קרא בעשרות אלפי שקלים

במסגרת ההסכם בין השניים, ציפורי ימחק בתוך 3 ימים את הפרסומים בהם ייחס לקרא הסגרת מקור, וכן ציפורי יפצה את קרא בסכום שנע בין 30,000 ל-70,000 שקלים בגין אותם פרסומים
מערכת ice |  2
ברוך קרא ואלי ציפורי (צילום פייסבוק ברוך קרא/אלי ציפורי)
הכתב לענייני משפט של העיתון "גלובס", אבישי גרינצייג, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את תוצאות המאבק המשפטי בין ברוך קרא לאלי ציפורי: "לאחר דיון הוכחות שהתקיים היום בבית המשפט, הגיע מר אלי ציפורי להסכמה עם מר ברוכי קרא: ציפורי ימחק בתוך 3 ימים את הפרסומים בהם ייחס לקרא הסגרת מקור, וכן ציפורי יפצה את קרא בסכום שנע בין 30,000 ל-70,000 שקלים בגין אותם פרסומים". "גילוי נאות: המצייץ מעלה נמצא בעצמו בהליכים משפטיים עם מר אלי ציפורי, ומייחל שגם ההליכים שלו יסתיימו במוקדם או במוקדם", הוסיף גרינצייג.
אלי ציפורי, ביקר לאחרונה את רביב דרוקר, שהחליט לשדר חומרים מחקירתו של ניר וכתב כך: "בחקירתו הנגדית נשאל בזמנו ניר חפץ על ההדלפה הפלילית לברוך קרא של יומניו - קרוב למועד בחירות וענה פעמיים: ״זה מעשה נבלה״. ביום חמישי חפץ יחד עם דרוקר יעשו, פחות או יותר, את אותו ״מעשה נבלה״, כשחפץ קיבל עבור ״שירותיו״ מאות אלפי שקלים. שני מנוולים: זה לא יעזור לכם ב-1.11".
ברוכי קרא, נתקל לאחרונה בביקורת מצד איתמר בן גביר, בעקבות הכתבה ששידר עליו. במסגרת הכתבה, ראיין קרא את בן גביר במהלך ביקורו בבית הספר בליך, ושאל אותו אודות עמדותיו על הקהילה הלהט"בית, ודברים שאמר בן גביר לפני יותר מעשור. בן גביר הסביר את הדברים והבהיר את עמדתו כעת, אלא שקרא ערך את הדברים באופן מסולף ומגמתי המכפיש את בן גביר.
בתגובה לדברים, אמר ח"כ בן גביר: "נגמרו הימים שתועמלנים המתחזים לעיתונאים יכולים לשקר לסלף ולשקר בלי שנתפוס אותם. הקטע המדובר הוא מהמביכים ביותר בתולדות התקשורת הישראלית. נער הייתי וגם בגרתי, אולם מעולם לא ראיתי אדם שקורא לעצמו "עיתונאי" שמעז לשקר במצח נחושה ושותל תשובה אחת במקום אחרת. מדובר בעבירה פלילית, אתית, שאף טומנת בחובה תביעת דיבה של מיליוני שקלים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ציפורי
    ירון 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מביך שאלי ציפורי עיתונאי. הפסדת-שתוק ותשלם
    סגור
  • 1.
    יש צדק. יש אלוהים. יש אלוף עולם וקוראים לו ברוך קרא!
    סילמן 10/2022/18
    הגב לתגובה זו
    7 1
    איך זה להיות מושפל ועני, פצפוני?
    סגור