משפט

העיתונאי הוותיק הותקף בביתו: "חשבו שאני מת"

העיתונאי שמחזיק בשיא ישראלי לכתבות משודרות, עלה לכותרות באופן אנונימי לאחר שהותקף בביתו על ידי פורץ. כעת הוא חושף את הסיפור המלא, "ראיתי שהוא הולך להכניס לי את הסכין לתוך הגרון"
מערכת ice | 
בני ליס (צילום ויקיפדיה/ רחלי גל-אור, דוברת רשות השידור)
עיתונאי רשות השידור בני ליס, שמחזיק בתואר העיתונאי הותיק בישראל ושיאן כתבות הטלוויזיה, הותקף בביתו על ידי אדם מסתורי בעל כוונות בלתי ברורות. ליס, התארח הבוקר בחדשות הבוקר של ניב רסקין בקשת 12 וסיפר על האירוע שבמסגרתו איבד לבסוף הכרה ונדרש לאשפוז רפואי. ליס המתגורר בירושלים סיפר כי האירוע החל כאשר חזר מהמטבח הביתי אליו הלך כדי לשתות מים. 
"מצאתי אדם שאינני מכיר יושב וממתין לי". סיפר לרסקין הבוקר, "הדלת היתה פתוחה. הוא בדק הרבה מאוד דלתות לפי כן, הוא הגיע לדלת שני לאחר שהוא היה כבר אצל שכנה למטה במצב מאוד מסוכן כשהיא נמצאת בסלון והוא יוצא לה מחדר השינה. היא מוציאה אותו מתוך הבי והוא מגיע אלי ומתיישב בסלון".
"ביקשתי ממנו שייצא מהדירה, אבל הוא טען, 'אני מהדירה הזאת לא יוצא'. הוא רצה את חנה. אני לא יודע מי זאת חנה. הודעתי לו שאין פה חנה ושייצא בבקשה החוצה. זה הגיע למצב שהוא חנק אותי והתחיל למלמל כל מיני פסוקים לתוך האוזן שלי. הבנתי שיש לי כאן עסק עם אדם שייתכן ולקוי בנפשו".
ליס המשיך וסיפר כי אותו אדם לקח סכין ממטבח ביתו ופנה לתקוף אותו, "הוא לקח אותה מתוך מגירת הסכינים שבמטבח. נאבקנו, תוך כדי חיבוק אחד את השני, זה לא היה מרחוק. הוא תפס אותי, אני תפסתי אותו, ובשלב מסוים ראיתי שהוא הולך להכניס לי את הסכין לתוך הגרון. שלב מסוים תפסתי לו את היד, כי הבנתי שהסכין הולכת לכיוון הצוואר.
 
"ייתכן ובשלב הזה הסכין נפלה, כאן חסר לי מידע מדוע מצאו אותי שוכב עם דלת פתוחה, רגליים במסדרון והראש בתוך הסלון" אשתו, שככל הנראה היתה במקלחת בזמן ההתרחשות, היתה זו שמצאה אותו, "היא ראתה אותי בצבע כחול ואדם עומד ועושה עליי החייאה. היא צועקת לו 'תזמין מגן דוד אדום' וחשבה שאני מת. מה מסתבר? שהאיש שתקף אותי וניסה להרוג אותי עשה לי החייאה. ברגע שהיא אמרה לו להזמין מגן דוד אדום הוא ברח מהמקום".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה