משפט

פרץ לבית של ג'סטין ביבר - וזה מה שקרה לו

צוות האבטחה של ג'סטין והיילי ביבר זיהו אדם חשוד בחצר האחורית של הבית, ופתח במרוץ רגלי אחריו בזמן שהפאוור קאפל היה בחופשה
מערכת ice | 
ג'סטין ביבר (צילום יח"צ)

אורח לא רצוי הסתנן לביתם השמור של ג'סטין והיילי ביבר. צוות האבטחה זיהה אדם מסתובב בחצר האחורית ליד המנגל, ופתח במרדף רגלי אחריו. כשהמאבטחים התקרבו לאיש, הוא החל לרוץ תוך שהוא קופץ מעל אחד מהקירות ונעלם. גם השוטרים חזרו בידיים ריקות לאחר שסרקו את המקום. למרבה המזל, ג'סטין והיילי לא היו בבית אלא בילו בחופשה. 

  

זאת לא הפעם הראשונה שג'סטין נאלץ להתמודד עם אורחים לא רצויים. בעבר היו לו כמה ביקורים מטרידים כשאנשים הופיעו במפתיע בשטח שלו, כמו למשל האשה שנכנסה לחדר שלו במלון והלחיצה את הזמר המפורסם. האשה, שפרצה למלון המפואר שבו שהה ביבר ואחרי שבילתה במסדרונות המלון יום קודם לכן, המאבטחים הוציאו אותה משם. באופן מסתורי, היא הצליחה להיכנס שוב אלא שהפעם הגיעה עד לחדרו של ביבר שביקש ממנה להסתלק וקרא לאבטחה.

השוטרים שהגיעו למקום דיווחו שהאשה, כבת 30, נראתה שיכורה וסיפרה להם שנכנסה לחדרו של ביבר בטעות. ההסבר לא היה מספק, והשוטרים עצרו את האשה על הסגת גבול.
כזכור, ג'סטין ביבר ביטל את הופעתו בישראל שהיתה מיועדת לקרות באוקטובר, מיד לאחר שביטל הופעות בדרום אפריקה. זמן קצר לפני כן, ביבר הודיע שהוא לוקח הפסקה מסיבוב ההופעות העולמי שלו. בחודש שעבר הרשתות החברתיות געשו לאחר שבמהלך הופעתו בפינלנד הוא נצפה מצדיע במועל יד. זו היתה הופעתו הראשונה מאז שהחלים מהשיתוק שמנע ממנו להופיע. 
 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה