משפט

ינון מגל תוקף את הממשלה בפרשת ליברמן

דבריו של יוסי כמיסה על כך שאביגדור ליברמן הציע לו 100 אלף דולר על מנת שירצח ניצב במשטרת ישראל עברו בשתיקה אצל חברי הממשלה, אך ינון מגל לא שתק
מערכת ice |  2
ינון מגל, אביגדור ליברמן (צילום טוויטר/ ינון מגל, סיון שחור ענבה לעמ)
אביגדור ליברמן, שר האוצר, הודיע כי הוא מתכנן להגיש קובלנה פלילית נגד יוסי כמיסה הטוען שהשר הציע לו לפני כעשרים שנה 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה. ליברמן החליט לפעול כך לאחר שכמיסה התראיין ביום שישי לאיילה חסון והחליט להתראיין בפנים גלויות על הפרשה.

בפוסק שפרסם ליברמן בפייסבוק הוא רשם "מיד עם יציאתי ממסיבת העיתונאים אתמול התפרסם פוסט נאצה על ידי איש בשם יוסי כמיסה, ובו טען שהיה העוזר שלי ושהצעתי לו 100 אלף דולר עבור רצח ניצב במשטרה. כמובן שמדובר בטענה מופרכת של אדם הזוי שמניעיו רחוקים שנות דור מלהיות תמימים וטהורים. ברור לכל כי מדובר במהלך זדוני ומתוכנן כחלק מקמפיין נגדי ונגד מפלגת ישראל ביתנו."
 
קובלנה פלילית היא אישום פלילי כאשר המאשים הינו אדם פרטי ולא המדינה מתוך מטרה להעמיד לדין. ליברמן ככל הנראה החליט לא לחכות להחלטת המדינה ולפנות בצורה עצמאית. לפרשה זו היו הדים רבים וינון מגל פרסם בטוויטר תדהמה מכך שאף אחד מהממשלה לא מדבר וכולם שותקים – "אין להם מה לומר על הטענות כלפי ליברמן... איזה עליבות, איזה צביעות"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד מגל הצביעות חוגגת בממשלה (ל"ת)
    סימה 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    העיקר שהמסוממים הצבועים שההתפרעו בשכר בבלפור נגד שחיתות
    אבל עם רוצחים סבבה 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל עם רוצחים, פדופילים , סוחרי נשק (מלבד השחיתות) אין להם שום בעיה!! העיקר להפיל ממשלת ימין
    סגור