משפט

שי אביטל יישאר במעצר: זו הכרעת בית המשפט בהולנד

לאחר המעצר המפתיע, שי אביטל שנחשד בעבירות מין וניצול של נשים אותן ייצג בסוכנות שבבעלותו, הובא היום בפני שופט שהחליט להאריך את מעצרו
מערכת ice |  1
שי אביטל ותחנת משטרה (צילום צילום מסך חדשות 12 וטוויטר גיא לרר)
בית המשפט באמסטרדם הכריע לפני שעה קלה בדבר מעצרו של זוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד כי ניצל מינית ופגע בלקוחות הסוכנות שלו. אביטל נלכד באמטרדם אחרי מצוד של חודשים ארוכים בהם עבר ממדינה למדינה באירופה, והוא היום לדיון בבית המשפט כשהוא מלווה בעורך שינו שרון נהרי המשמש כמתורגמן, וכן בעורך דין מקומי.
בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של אביטל בשבועיים נוספים בשל חשש כי החשוד עלול לנצל את סיום תקופת המעצר ולברוח מהמדינה. נזכיר כי מעצרו של אביטל באמסטרדם התאפשר בזכות שיתופי פעולה בין משטרת ישראל למשטרת אמסטרדם.
המעצר הפתיע של אביטל הגיע אחרי יותר משנה בה הוטחו ביקורות קשות על המשטרה שלא פועלים בנושא. מגיש תכנית הצינור ברשת 13, הציג במוצאי השבת את הפרסום הראשון של עיתונאי המערכת, אמיר שואן, לפיו שי אביטל התכוון בעבר לחזור לישראל ואף רכש כרטיס טיסה בחזרה ארצה.
לרר כתב: "למה ביטל בסופו של דבר? הידיעה הזו מצטרפת לתהייה שמעלים גורמים בעולם המשפטי היום: מה גרם לו להגיע דווקא להולנד, מהמסוכנות לו מבחינת הסכמי הסגרה ולמה יש בבקשה רק שני מקרים?".
 
על פי כתב רשת 13 אלי סניור: "אביטל הגיע לאמסטרדם מבלגיה יחד עם שני חברים, וכשישב במסעדה באזור ליידספליין. המידע על הימצאותו בעיר הגיע לישראל הודות לדיווח של עובר אורח שזיהה אותו במסעדה, כאשר מהמטה הארצי של המשטרה בירושלים נשלחה הודעה לנציגת המשטרה בהולנד, ויחד איתה הגיעו שני שוטרים הולנדים שעצרו אותו".
כמו כן הסביר: "גם במשטרה וגם בצד של אביטל - עדיין לא יודעים מה תהיה החלטת השופט ההולנדי. בקשת ההסגרה הוגשה על סמך שני מעשים מגונים שלמשטרה ולפרקליטות יש ראיות לגביהן, ואם יקבלו עוד כמה ימים ינסו במשטרה להגיש בקשה מסודרת יותר ולבדוק אם ניתן לספק ראיות לעבירות חמורות יותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ריבוי תלונות לא אומר אשמה
    אורננה 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לעדר.
    סגור