משפט

צפו: רגע המעצר של שי אביטל באמסטרדם

כך נראה המעצר של סוכן הדוגמניות לשעבר, שניסה להימלט ע"י בריחה לאירופה. עו"ד אליהו אוקון שצורף על ידי שי אביטל לצוות ההגנה כשחקן חיזוק: "לא התגבשה כל תשתית ראייתית להעמידו לדין ולכן הוא איננו בר הסגרה"
מערכת ice |  6
שי אביטל (צילום פייסבוק/ שי אביטל)
שי אביטל, סוכן הדוגמניות הנאשם בהטרדות מיניות מרובות, נעצר הבוקר באמסטרדם לאחר שנמלט מהארץ. אביטל צפוי להיות מוסגר ולהיחקר בישראל.  בשעה האחרונה שוחררו תמונות מן המעצר, בו נראה אביטל אזוק ומובל לניידת.
התמונה התפשטה מהר ברשתות. בין המשתפים נמצאת חברת הכנסת מירב בן ארי, יוזמת החוק להסדרת אופן נטילת ושמירת ערכות אונס. בן ארי שיתפה את תמונת המעצר וכתבה "ברכות למשטרת ישראל על תפיסתו של העבריין הנמלט שי אביטל. מקווה שבימים הקרובים יביאו אותו לדין בבית המשפט בישראל והוא ישלם על מעשיו".
 מי שעוד הגיב על תמונת המעצר הוא עמוד האינסטגרם של "הצינור", שבה נחשפה לראשונה פרשת אביטל. "הנה הרגע לו חיכו עשרות נשים, שנים רבות: שי אביטל נעצר באמסטרדם בשעה טובה. הלוואי ותצליחו לישון קצת יותר טוב בלילה. ברכות למשטרת ישראל. מוטב מאוחר" נכתב בעמוד. 
עו"ד אליהו אוקון שצורף על ידי שי אביטל לצוות ההגנה כשחקן חיזוק מוסר: "במשטרת ישראל יודעים היטב שבלמעלה ממחצית העדויות נמצאו סתירות מהותיות וחלק מן העדויות נגדו נגועות בצורך "לנקום" כי לא רצה לייצגן ו/או כי לדעתן לא השקיע מזמנו בייצוג דוגמניות אחרות כפי שייצג את הכוכבות שהיו ראויות לכך. עדות נוספות משכו את תלונתן. רוצה לומר, לא התגבשה כל תשתית ראייתית להעמידו לדין ולכן הוא איננו בר הסגרה. עפ"י התיקון לחוק הרלוונטי, ניתן היה לבצע את החקירה גם באמצעות וויעוד חזותי. הסיבות היחידות בגינן רדפה המשטרה את אביטל עד מקום מושבו כאדם חופשי, היא כי הוא אדם בעל פרופיל תקשורתי גבוה ולכן תיק כזה אמור לייצר "כותרות" וכי היא יודעת שהציבור בארץ צמא לדם. כלומר, מכל הסיבות הלא נכונות. ספק גדול אם יש בתיק יותר מרכילות זולה, כפי שתכניות טלוויזיה ובלוגרים מסויימים יודעים לייצר.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    יונה
    מתן 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומרים שאחד כזה הופך להיות יונה בכלא ... אוי חבל
    סגור
  • 5.
    שי אביטל - בלון נפוח
    חנניה 08/2022/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    "אל תבכה רוני רון - זה סופו של כל בלון..."
    סגור
  • 4.
    עדיף
    עמי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שישאר שם כי עם הוא בא לפה בית המשפט משחרר אותו עד המשפט שיתחיל בעוד 4 שנים , וגם יקבל פרס אולי להדליק משואה,מדינה בפשיטת רגל בתי משפט ופרקליטות
    סגור
  • 3.
    לא היה כלום כי אין כלום (ל"ת)
    סמי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סופו של כל אנס (ל"ת)
    משה בקר 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 1.
    שי אביטל
    נעמי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בכלא ישחק לכולם הנבלה
    סגור