משפט

גדעון לוי והארץ יחטפו תביעה? "נזכה בהרבה כסף להנצחה"

בעדה הנוצרית מאיימים על העיתונאי ומקום העבודה שלו בעקבות כתבה בה כתב: "ערבי טוב זה ערבי מת" על היחס לו זכה לכאורה השוטר שנפל במהלך תפקידו: "עיתון המחבלים ״הארץ״ כנראה מחפש לקבל תביעה כספית וטיפול יסודי כולל העברת בעלים שלו לסיני או למדבר סעודיה למקומו הטבעי"
מערכת ice | 
גדעון לוי (צילום משה שי פלאש 90)
הצל, יואב אליאסי, פרסם פוסט חריף היום (חמישי) נגד מי שהוא כינה באינסטגרם שלו "העיתונאי הגזען האוטואנטישמי מלא השנאה, הקרוי גדעון לוי", בגלל מה שלדעתו היה "כתבה חולנית מלאת שנאה" על השוטר אמיר חורי שנרצח בפיגוע הירי האחרון בבני ברק.
לדבריו של אליאסי, העדה הנוצרית מאיימת לתבוע: וזה מה שרשמו: "עיתון המחבלים ״הארץ״ כנראה מחפש לקבל תביעה כספית וטיפול יסודי כולל העברת בעלים שלו לסיני או למדבר סעודיה למקומו הטבעי".

"כך העיתון כותב כך מדינת ישראל אוהבת את הערבים שלה״, ״ערבי טוב זה ערבי מת״ אז לעיתון ״המחבלים״ אנחנו אומרים שני דברים : 1. אנחנו לא ערבים, 2. אנשאללה תמצא את הערבי שיחבק אותך טוב טוב".
לסיום הוסיפו איום מפורש: "ניפגש בבית משפט יחד עם כל הלהקה שפגעה בשמו הטוב של הגיבור אמיר ח׳ורי ז״ל, לא חסר, ברוך השם, זכינו (נזכה) בהרבה כסף וממנו להנצחה של אמיר"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה